Nekad kalle-1 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle-1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kallekasdkasf

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle ohllsnom 2000-10-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en mindre stad med ganska enkla förhållanden. Under uppväxten hade han inte alltid de bästa förutsättningarna, vilket ledde till att han tidigt fick lära sig att klara sig själv. Skolan var aldrig riktigt ett fokus, utan istället drogs han mer till att tjäna pengar snabbt och skapa kontakter. Trots vissa snedsteg i ung ålder har min karaktär alltid haft en vilja att förbättra sitt liv. Efter att ha lämnat sitt gamla liv bakom sig flyttade han till staden för att börja om på nytt och skapa något stabilt. Framtidsplanen är att bygga upp ett lagligt liv genom arbete och relationer, men samtidigt finns det en inre konflikt där gamla vanor och frestelser kan komma tillbaka. Målet är att kanske starta eget företag eller få en stabil position inom ett yrke, men vägen dit kommer inte alltid vara spikrak. Karaktären vill utvecklas, skapa kontakter och bli någon att räkna med i staden – oavsett om det sker på rätt sida av lagen eller inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och genomtänkt roleplay där fokus ligger på realism och att skapa bra scenarion för alla inblandade. Jag spelar inte bara för min egen vinning utan försöker alltid inkludera andra och bygga upp situationer som känns levande och trovärdiga.

Jag är bra på att hålla mig i karaktär och anpassa mig efter olika situationer, oavsett om det handlar om lugn vardags-RP eller mer intensiva scenarion. Jag respekterar alltid serverns regler och ser till att bidra till en positiv stämning i communityn.

Utöver det är jag kreativ och kan hitta på egna idéer och händelser som gör RP roligare och mer varierad. Jag är också aktiv och engagerad, vilket gör att jag kan bidra till kontinuitet och långsiktiga storylines.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kort sagt: man spelar för helheten och upplevelsen, inte bara för sin egen framgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte här på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: random death match jag dödar någon utan anleding. vdm: använda min bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill ha nån server att gibba på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka