Nekad ra2004ad | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ra2004ad

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? ra2004ad

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kelvin Hoped 2000-03-09-5572

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,engagerad och empatisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Kelvin Hoped vill ha ett bättre liv och har en stark vilja att skapa frihet och bygga en framtid med massa möjligheter. Sociala relationer, vänner har alltid varit bra stöd och inspiriation, strävar jag efter jobbmöjligheter och umgås med vänner och folk som jag lär känna i staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa andra nå sina mål, skapa jobb och möjligheter för andra spelare, bygga sociala relationer och gemenskap. Stötta utsatta karaktärer och lyckas med att inspirera andra att även spela spelet lika mycket som mig och ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att jag istället fokuserar på min egna framgång, aktiv bidrar till att det blir rättvis, meningsfult och får ett utvecklande resultat. Jag måste agera realistiskt och ge motparten rättvishet, trovärdiga, minnesvärda stunder.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? under ett pågående scenario blev jag påkörd av en annan spelare. och därefter så crashade min pc plötsligt oväntat, på grund av detta lämnade jag mitt i spelet men det var inte riktigt meningen och börjar ta ansvar för såna situationer och kommer att undvika liknande händelser i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait är när man lurar polisen och försöker få polisens uppmärksamhet. Sunt förnuft är grunden bakom alla regler och är alltså att fatta sina egna beslut med hjälp av rättvisa och rimliga för att bygga på ett spännande och realistiskt rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som brinner för bilar och allt som har med bil att göra, jag är intresserade av att testa olika bilmodeller, trimma anpassa och "leka" med bilar därför ser jag detta som en stor möjlighet för mig att få pengar och ha roligt med vänner osv.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka