Accepterad fjonken | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? Naod

Bild på banmeddelande: image (23).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Naod valde att banna mig då det såg ut som att medvetet vdmade en person när jag i självaverket försökte att blocka in deras bil med min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och 2 andra kompisar befann oss på sons klubben där 1 gsf bil kör förbi i en långsam hastighet för att locka våran uppmärksamhet. Vi väljer då att jaga efter denna bilen in i mirrorpark där han kör fast i mot några trästolpar där jag försöker att få stopp på hans bil genom att ställa mig bakom honom med min. Det gick inte så bra och han började backa in i min bil så jag flög bakåt, jag valde att försöka blocka in honom igen men blir tillbaka skickad igen då han backade in i mig igen. Jag blev lite sur och gasade på lite mer än nödvändigt som gjorde så att det såg ut som att jag vdmade dom. Absolut inte meningen till att vdma överhuvudtaget!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en ban där jag uppfattar det som att jag inte var den som gjorde 100% fel men jag medger att jag kunnat göra detta mycket bättre än hur det blev. Jag tycker själv att det var lite onödigt utav motpartnern som körde den andra bilen att backa in i mig så att jag flyger då han vet att hans bil är tyngre än min och därmed lyckas flytta på min bil för att ta sig därifrån. Men ganska dåligt beslut utav mig att komma med den kraften jag kom med för att försöka blockera in deras bil som gjorde så att det såg ut som vdm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tillfälligt avstängd vid tidigare tillfällen som jag absolut INTE är stolt över! Detta är misstag jag har gjort under min långa spel period här på servern. Dessa misstag som jag har gjort och jag försöker alltid utifrån mitt bästa till att förbättra mig. Jag har tagit i mot mycket lärdom ifrån mina tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka blockera in deras bil som jag gjorde och ifall dom hade backat in i mig så min bil flög bakåt så skulle jag bara gett upp på att försöka blockera in dom då det är omöjligt att blockera in den där bilen som kastar min bil som en vante genom att köra in i min.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ta förhastade beslut i stressiga situationer så som jag gjorde!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag försökte visst blocka dom, tror mestadels var d-sync isåfall samt att det är ganska svårt för mig att stanna min bil när jag försöker blocka in dom utan att ens nudda dom.

Jag hoppas att jag kan få en chans på unban då detta scenario blev till en katastrof då jag gjorde som jag gjorde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka