Nekad Fisse | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fisse

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198059525194

Ditt Hex-ID: 110000105ea944a (Hex)

Vad är din discord tagg? Örjansnipe#0875

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lämna support, fearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag inte hade tillräckligt med bevis att bevisa att jag inte hade gjort något fel. Eftersom jag har ADHD så blir jag helt vansinnig när jag vet vad jag gjort i scenariot och andra personer säger att jag inte gjort det. Dessutom så var de som förlorade scenariot väldigt väldigt sura över att de förlora scenariot och kunde inte ta en förlust så de satt och skrek att vi skulle bli bannade det var därför jag lämnade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min boss blev rånad av ett gäng grabbar i en grön saab. Han ringer mig och 4-5 pers till för att leta efter detta gäng. Efter att vi haft en person som heter Abdi som spanat på denna person i ungefär 50 minuter så är dem vid säljet. Jag och 2 pers åker in dit för att endast snacka med dem (för att få reda på mer info för att veta att det är exakt de personerna min råna min boss) när vi kör in och ska prata så går de ut ur bilen och säger ingenting, sedan efter ett tag tar de fram vapen och säger hoppa ut ur bilen. Då hoppar jag ut ur bilen först tillsammans med en till grabb resten sitter kvar i kanske 30 sekunder till och sedan hoppar ut. Vi blir rånade och sedan åker dem därifrån. Sedan blir det ett annat scenario som jag inte deltar i men eftersom jag kände en grabb som var med i scenariot så tänkte jag att jag kunde vara med och prata. När vi pratar så kommer de personer som varit med i scenariot som var de som rånade mig in på att i scenariot där jag blev rånad så var det FearRP från min sida för att jag inte hade hoppat ut ur bilen direkt. Men problemet var att jag inte hörde dem prata först utan jag hoppade ur när de tog fram vapen. Jag blev riktigt lack för att jag visste att jag inte gjort något fel för jag hörde inte denna person men jag blev bannad ändå för jag hade inte tillräckligt med bevis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag inte gjort något fel, dessutom är det inte FearRP när personer (som jag inte ens hörde)

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare fått 2 styckens bans, en var för 50/50 ooc och den andra var felaktig. Jag har lärt mig nu och jag är väldigt strikt med att följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom när jag inte gjort något fel men jag antar att jag skulle ha spelat in så jag hade bevis. Så i framtiden ska jag alltid spela in scenarion för att kunna bevisa min oskyldighet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig lämna support och att alltid använda mig av ett inspelningsprogram.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka