Accepterad ekeri36 | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165646778/

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad är din discord tagg? ekeri36

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-07 202226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag inte rpade på skadorna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag blev jagad av typ såhär 8 bilar o under hela scenariot jag blir de så blir jag pittad försiktigt hela tiden eftersom motpartern vet vad dem gör, bara så att bilen ska gå sönder till slut, men detta fortsätter jag blir jagad kör rundor försöker undvika dem men dem fortsätter pitta ihjäl, Till slut svänger jag höger vilket dem ska VARA förbereda på att jag kan göra de eftersom jag är den ända och dme är 8 bilar bakom mig. Men här pittar dem mig väldigt hårt så jag smäller in i väggen, en av dem hoppar ut och jag väljer köra direkt eftersom jag insåg jag kunde snabbt men jag sa aj snabbt sen fortsatte sisa utväg en person hoppade ut med vapen. Sen väljer jag köra ifrån och pittningen fortsätter och fortsätter till slut försöker jag svänga in till en oneway och blir ihjäl pittad där också som gör att motpartern köper sig tiden och hinner hoppa ut före mig och döda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte säga de va indirekt fel ban nej, utan de var 50/50, de var aldrig meningne men i sådant scenario så blir de 1000 tankar men jag hade absolut kunnat gjort annorlunda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jaa sköt ur en bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att rpa på skadorna och fortsätter scenariot med dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa grovt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka