Nekad Etismats | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-08 200302.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod afk på sjukhuset i en bil och när jag tabbade in igen var det tydligen någon som bärde mig. De hade dragit ut mig ur bilen och bärt upp mig för att kidnappa mig men de släpper mig när jag tabbar in igen. men när jag ska springa tillbaka till sjukan går de för att kidnappa mig och då benar de mig. De hade en bil med fastseat brevid mig och det var en person som riktade på mig men när han tog ned vapnet hoppade jag in i deras bil och åkte iväg. Deras bil var på + var den fast seat så deras fel att de åker runt i abuse bilar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår mitt misstag att jag skulle forsätta att rpa och hoppas support efter scenariot men när ingen riktade på mig täntke jag att det var okej att hoppa in bilen och dra som sista utväg men nu i efterhand förstår jag att det ej är tillåtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 40 tidigare varav ,många felaktiga och många bans som jag har blivit bannad 3 gånger för samma grej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle gett upp på plats och försatt scenariot och efter scenariot hoppar krim support och pratar med staff. Men men, jag såg mitt läge och valde att ta de men jag förstår nu att det räknas som fearrp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag vet nu mera hur bred fearrp regeln är och att om man är under pistolhot av en människa och de drar ned vapnet ska man inte hoppa in i en bil för de räknas ändå som fearrp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka