Nekad fiskis petrus | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Jansson

Vad är ditt discord namn? Fiskis#9016

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fiskis Petrus och är 22 år gammal. Han kommer från en liten by i darlarna. Han älskar att fixa med sin bil och att bowla. Sedan han var liten så har han älskat bilar och vill jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare någon gång. Fiskis är en positiv person som är pratglad och strävar framåt i livet. Han är alltid villig att hjälpa någon i nöd och skulle inte tveka en sekund på att göra vad som helst för att få en person att må bättre eller ha en bättre dag. Som liten tyckte Fiskis om att resa runt i världen med sin mamma i hennes bil. Han och hans mamma har rest runt i bilen över en stor del av världen. När han var runt 7-8 år var han en av de bästa barnen i Sverige på bowling. Han har tagit medaljer och har varit i hela Sverige på tävlingar och olika evenemang. Fiskis älskar när folk mår bra och strävar alltid efter ett bättre samhälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan göra väldigt bra RP scenarion och för att jag kan skaffa ett jobb där jag kan prata med folk så att jag kan hjälpa till med det dem behöver. Har spelat andra seriösa RP serverar men fastnar speciellt för Unive, så det skulle vara kul att kunna hjälpa till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem som kommer kunna bete sig och vara mogen. kommer inte hålla på och lalla runt utan ta RP på ett seriöst sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte handlar om en själv. Förlorar jag på något scenario så ska jag medspela det och låta det hända. Det ska vara bra för alla liksom.

Hur hittade du Unive? Spelade det på en kompis dator och tyckte det verkade roligt, så jag skaffade en dator och laddade ner det. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka