Accepterad fiskis petrus | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Jansson

Vad är ditt discord namn? fiskis9016

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fiskis Petrus och är 22 år gammal. Han kommer från en liten by i darlarna. Han älskar att fixa med sin bil och att bowla. Sedan han var liten så har han älskat bilar och vill jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare någon gång. Fiskis är en positiv person som är pratglad och strävar framåt i livet. Han är alltid villig att hjälpa någon i nöd och skulle inte tveka en sekund på att göra vad som helst för att få en person att må bättre eller ha en bättre dag. Som liten tyckte Fiskis om att resa runt i världen med sin mamma i hennes bil. Han och hans mamma har rest runt i bilen över en stor del av världen. När han var runt 7-8 år var han en av de bästa barnen i Sverige på bowling. Han har tagit medaljer och har varit i hela Sverige på tävlingar och olika evenemang. Fiskis älskar när folk mår bra och strävar alltid efter ett bättre samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem som kommer kunna bete sig och vara mogen. kommer inte hålla på och lalla runt utan ta RP på ett seriöst sätt. jag vill även dela med mig utav min RP samt lära mig utav andras RP vilket gör RP'andet roligare för andra samt en själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte handlar om en själv. Förlorar jag på något scenario så ska jag spela med det och låta det hända. Det ska vara bra för alla liksom. Man kör inte rp för att bli bäst utan för att skapa roliga och bra scenarion med andra medspelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. finns regler som rdm vilket är när du dödar eller slår en annan spelare utan anledning. Sen Finns det FearRp som är att du inte värnar om ditt eget liv som du skulle göra i verkligheten. Metagaming och NLR m.m

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit med inne på unive och andra servrar i runt 2 år nu så jag har lärt mig en del och utvecklats. Tycker att rp är kul eftersom att man får prata med nya människor hela tiden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka