Accepterad fiskis petrus | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae53c1c

Vad är din discord tagg? Fiskis#9016

Vem var det som bannade dig? ooyaoh

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: far rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en polis. Råkade den första gången men andra gången gjorde jag det för att han inte skulle ta mig i handfängsel. Vet att det var det dummaste jag kunde ha gjort men har bara haft problem med osköna poliser tidigare idag och jag ville bara hjälpa min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag började bråka med en utav poliserna, jag råkade slå honom en gång, han tog ut tazern och jag slog honom en gång till. Denna gång med avsikt. Efter det så bestämde jag mig för att det jag hade gjort var totalt korkat så ha höll upp händerna och lät poliserna ta mig. De blev dock distraherade av en kille som jag inte visste vem det var som snodde deras polisbil. Jag stod bara och väntade tills de skulle komma tillbaka men blev istället bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan både förstå och inte förstå varför de bannade mig. Jag gjorde dumma saker som att slå en polis, det var totalt onödigt men det var dock konstigt enligt mig att bli bannad i 3 dagar för det. Förstår bara inte vad jag skulle ha blivit bannad för förutom att slå polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. råkade köra över en kille på sidan av vägen och blev bannad. Var inte med mening eftersom man knappt kunde se honom. Är mer noga nu att inte råka åka över på trottoaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta det mer lugnt och inte slå polisen när han hade tazer. kanske inte direkt så att jag skulle bara gå ut och slå en polis men det var impulsivt och väldigt kortat gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte gå på polisen, inte meningen första slaget med det andra var definitivt onödigt och kommer aldrig att göras om, om jag får en till chans. Kommer vara mer respektfull mot polisen som bara gör sitt jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka