Ej Antagen fiskis petrus | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: pj079555

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Har spelat på Unive sedan 2022 och sett hur servern har förändrats under åren. Jag har spenderat otroligt mycket tid runt massa olika typer av spelare och ser vart det finns förbättringsmöjligheter inom rpn.

Jag är även väldigt engagerad i den här servern och har spenderat mycket tid här, vilket gör att jag förstår gemenskapen och vad som gör servern speciell. Ser så mycket potential bland spelare som går till spillo just för valen de gör i stunden. Det vill jag ändra på och göra är att hjälpa dessa spelare så att det hamnar på rätt bana och utveckla sin rp.

Jag tycker att kommunikation är en av de viktigaste egenskaperna för en staff, och jag är van vid att kommunicera tydligt och respektfullt både med spelare och med andra i staff teamet. Jag är också beredd att lägga ner den tid och energi som krävs för att bidra till serverns utveckling och göra den ännu bättre för alla spelare. Tycker om att hjälpa till och att göra det rättvist utan särbehandling.

Sen är jag också grön spelare ;)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att report systemet inte fungerar så bra eftersom att det oftast tar mycket längre tid att få hjälp än vad det borde göra, där vill jag ha en möjlighet att göra en skillnad och hjälpa till. Samtidigt ser också orättvisor där vissa personer blir särbehandlade på grund av deras position eller status inom servern. Jag vill utveckla serverns rp och bidra till en bra gemenskap i servern. Finns också extremt många som går in på servern som bara sitter och lallar utan att ens ha ett syfte på denna server, det är också en stor del till varför jag ansöker som staff. Helt städa upp servern så andra staffs slipper lägga sin tid på det och vara engagerade i viktigare ärenden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer se till att det ser rent och fint ut i report systemet samtidigt som jag tar alla reports på allvar och agerar korrekt utifrån spelarens problem. Ingen ska särbehandlas och alla ska få hjälp på samma sätt. Lallare som förstör har ingen plats här på Unive vilket gör mig ännu mer engagerad till att hjälpa på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det viktigt att du kan fatta beslut baserat på regler och fakta, och inte på känslor eller förutfattade meningar. Professionellt agerande innebär att du alltid behandlar alla spelare lika och rättvist, oavsett deras status eller relationer inom servern. En professionell staff pratar klart och trevligt, även när det är jobbiga eller känsliga situationer. Det handlar om att vara lugn, lyssna på alla och säga saker på ett sätt som inte gör saker värre. Det innebär också att man är lätt att nå för spelarna och hjälper dem med deras frågor eller problem på ett vänligt sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jobb men har väldigt mycket fritid. Efter jobbet samt på helgen spelar jag nästan alltid. Är nästan alltid aktiv och har möjlighet att vara aktiv mestadels av dagen samtidigt som jag kan ta pauser under några timmar. Har redan hittat en bra balans på när jag kan vara aktiv och inte.

Hur länge har du spelat på Unive? Har bytt discord konto 2 gånger men har spelat på Unive sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Ej antagen, ej tagit intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka