Nekad fiskenforfan | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? fiskenforfan

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Berätta om din karaktär. min gubbe hetr pelle och han är född år 1999 han är en rolig skojsig man som älskar bilar och att träna.pelles dröm job är att jobba på marja lisas eftersom att jag älskar bilar och där får man lära sig mycket om bilar och andra roliga saker. en dag för mig brukar alltid vara full bokad då jag brukar vara med minna vänner och träna. min barndom var inte så bar då jag var mobbad under alla mina skolår derför att min familj var fattig. jag har 4 bröder och en mamma min pappa gick bort medans jag va i mamma ullas mage. så jag fick gå på en billig skola i centrala stockholm. i framtiden vill jag bli så högt uppsat som möjligt på mitt jjob eftersom jag verkligen vill bli chef. pelles far bodde i unive och hans mamma sa att det var en mycket rolig stan med massa roiliga aktiviteter så pelle bestämde sig för att åka ditt och försöka få sig ett job men det han kämpar för nu det är ett medlemskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket bra och roliga senarion då jag kommer hgöra så att folk som är nya på unive ska tycka det är roligt att spela här för det kommer bli så roliga senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinnna. om man har 4 gunns mot sitt huvcud så kan man inte bara ta up en gunn och skjuta tillbaka

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man inte får döda någon utan anledning t.ex. om någon är på sjukhuset kan du inte bara springa fram till han och döda han. VDM är att man inte får använda ett fordon som vapen men om man råkar köra över någon så kan man gör ett scenario av det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat ett tag på unive så jag kan bidra till bra och effektiv RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka