Nekad fiskenforfan | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? fiskenforfan

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pelle paltnacke och han är född 1999 och är en busig liten grabb som jobbade på Marja men fick en Flygis. Pelle va en busig man man många guzzar. han älskar att vara med sina vänner och sitt underbara gäng. det bästa Pelle vet är att skjuta och hjälpa folk på sitt jobb. pelles favorit mat är billy panpizza från coop och den äter han varje gång han är hungrig med en Pepsi till det. pelle gillar även att vara på ute gymmet vid stranden och gymma så han får stora muskler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket bra rp och mycket bra scenarion. kommer även att hjälpa folk så dem fattar hur man rpear på unive. ¨kommer rpa på en mycket hög nivå så det blir så realistiskt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vinna hela tiden utan om man till exempel om man har 4 vapen mot sitt huvud så kan man inte bara hoppa ut och skjuta för då är det kört

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är att man inte får använda sitt fordon som vapen,rdm är att man inte får döda någon utan anledning,meta gaming är att man snackar på dc istället för ig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive hela sommaren och våren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Du får vänta 2 veckor efter indraget medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-08-13 klockan 14:30. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka