Nekad fiskenforfan | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? fiskenforfan

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Berätta om din karaktär. min gubbe heter pelle paltnacke och han är född år 1999 pelle är en man som älskar att träna och mecka med fordon. pelles dröm jobb är att jobba på marja liasas eftersom att då får man lära sig mycket saker om bilar och annat skoj. en dag för pelle är väldigt full spikad ofta. han brukar nästan träna och träffa vänner om dagarna. och det pelle drömer om är att bli chef på marja lisas. pelles uppväxt var tuff, han växte upp mitt i centrala stockholm och där trivdes han inte. han var mobbad under hela sin barndom eftersom att han levde jätte fattigt med sinna 4 bröder och bara en mamma. pelles pappa gick bort under tiden han va i mamma ullrikas mage. pelles pappa bodde i unive staden,så en dag bestämde pelle sig för att flytta till unive och det gjorde han och nu kämpar han för att få ett medlämskap i staden så han kan njuta av sitt liv och bli en milijonär

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och roliga senarion då jag även kommer att försöka göra så att andra spelare på unive kommer tyckla att det är roligt attt spela på unive. typ om någon som är på dåligt humör så kan man göra ett väldigt bra senario på det då man kan göra massa saker man hadde gjort irl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna tillexempel om man har 4 gunns mot huvudet så kan man inte bara hoppa ut och skjuta

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man inte får döda någon utan anledning t.ex. om någon är på sjukhuset kan du inte bara springa fram till han och döda han. VDM är att man inte får använda ett fordon som vapen men om man råkar köra över någon så kan man gör ett scenario av det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat ett tag på unive så jag kan bidra till bra och effektiv RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad
Anledning:
Du skriver som "framtidsplaner" att din karaktär vill bli en miljonär vilket går emot vår regel Powergaming som innebär att man endast spelar för makt och pengar. Det borde finnas andra framtidsplaner än att bli rik.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka