Nekad fineststockholm | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad heter du på discord? v11vo

Vad är ditt Hex:ID steam:110000155221c97

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar, sedan tar jag en go oboy på morgon kvisten, sedan drar jag till datorn o sätter på den, sen tar jag en runda till stan o chillar lite bara, sen drar jag och går in på unive ett tag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I runt 1 månad tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras uppgift är att man ska hålla koll så att allt funkar på servern, sedan när dom väl gör ett regelbrott/lallar på sjukan osv, då blir det en kick först o sedan om det upprepas en sv ban, om de är grovare än 1 sv ban så tar man kontakt med dom högre uppsatta.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag har den kompetent som detta jobb har, jag är stabil och kunnig. Jag kan vara lite lallig då o då men det kan jag bevisa att jag kan överväga.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man t.e.x att man särbehandlar personer osv, bara för att man känner dom, man bannar folk utan anledning/kick, man följer inte riktigt sitt arbete som man ska göra.

Nekad.

Anledning: Du måste vänta 30 dagar efter en ban.

Du får ansöka igen 2024-09-15

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka