Inaktuell FILLE_O2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson :D

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad heter du på discord? Olsson_Felix#7959

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mi att ansöka till medlemskaps ansvaring det var att jag känner att jag kulle passa som det för att jag är en bra person som va staff innan och nu känner jag att jag ska satsa på MA och den andra saken va för att jag känner att jag skulle pass för att jag är en driven person som gillar att ta intervjuer osv sen så är jag trevlig och en person som sprider glädje och jag lämnar inte ett problem o löst i heller.
Sen så va jag staff innan men då blev jag demotat men jag lovar att jag kommer va bättre nu så om jag kunde få en sjans som MA

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag en person som är trevlig och hjälpsam t.ex om någon väntar på in Medlems intervju så skulle tagit den för att vi vill alltid ta in ny spelar som vill spela på unive sen så känner jag att jag skulle passa som det för att jag är en person som sprider glädje och snäll o trevlig person som gillar att hjälpa folk som behöver hjälp

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöter en annan person som som du vill be bemöten så du ska va trevlig och sen om den inte förstår typ en fråga så ska man alltid försöka göra så den förstår

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle tagit många intervjuer sen så skulle jag inte tagit in vem som hälst jag kommer bara ta in folk som jag känner är en bra person och som inte kommer förtära rp jag kommer ta in folk som kommer ta rpn vidare

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? den ska kunna alla Regler som så ska personen va kompetent

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle tagit ansvar över alla medlems ansökningar och alla medlemskaps intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag- Torsdag 15.30 - 23,00 Fredag-söndag 12,30-0:2.30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka