Inaktuell snambord11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Snambord

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag vill att unive ska få fler mogna och roliga rp spelare. Jag kommer inte vara korrupt inom yrket, alltså ge mig kompis medlem utan att han ansökt eller tagit muntlig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är built diffrent och kommer vara jävligt aktiv, ge mig en chans så får ni se på aktivitet på en ny nivå. Jag kommer vara trevlig mot dem jag tar intervju på och såklart vara rättvis, tex om det är någon jag inte gillar irl som ansöker och hen har skrivit en bra text kommer jag ändå godkänna den och skicka vidare till muntlig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett trevligt sätt alltid, spelar ingen roll om dem är trevliga eller otrevliga för jag kommer alltid vara trevlig mot dem. Om dem har fel på ett fråga i muntlig intervju kommer jag säga att dem har fel på ett snällt sätt sedan berätta svaret för dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om jag blir medlemskap ansvarig kommer jag vara noga med vilka jag ger medlem till och vilka jag inte ger medlem till. Jag kommer se till så att dem jag ger rollen till verkligen vet vad rp är, och såklart kunna alla grundregler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem ska kunna alla grundregler på servern och ha en god ton till alla, vara mogna och bidra till en bra rp. Även kunna följa alla grundregler och kunna spela rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vara helt okej aktiv, ta ca 10 intervjuer/ rättar texter per dag och vara trevlig, mogen och snäll.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer kunna ta ca 3-20 intervjuer/rättar texter per dag, detta kan ändras om det kommer upp saker i livet eller om man ska vara med familj och vänner.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tjena tjena kingen

+rep mogen grabb skulle passat som medlemskap ansvarig och hoppas att han kommer bli en staff i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka