Nekad Fille fisk | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiip

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809401553

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Filip=)#1337 mitt riktiga DC namn gick inte att skriva men du kanske hittar mig ändå

Vem var det som bannade dig? ~Kasper

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergameade och det är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och kollade på bilar nere vid piren, Jag blev trött på att kolla på bilarna så jag bestämde mig för att drifta runt längst nere vid parkeringen. Allt var frid och fröjd tills jag råkade krasha i en stolpe, jag struntade i det för jag skulle gå och lägga mig och då blev jag bannad när jag pratade med en person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att powergamea. Skulle detta hända igen så skulle jag RPa på vad som händer när jag krashar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var på multistaden och kommer ej ihåg detaljerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, genom att tänka med suntförnuft så skulle jag kunna gå ut och titta vad skadorna på bilen är och hur jag kan fixa dom tillexempel ringa mekonomen för att reparera den. Skulle det vara för grova skador så skulle jag kunna ringa falk eller några som kan bärga bilen och sedan reparera den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte powergamea eller bryta någon regel. Så jag ska helt enkelt ha alla regler i bakhuvudet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka