Accepterad Fille! | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felap

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199773335888/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c114150

Vad är din discord tagg? felap

Vem var det som bannade dig? voncapidebrazil/CF

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 193603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råka köra över en båt när jag jobba som skattjägare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ett job som skattjägare och när jag tog min båt och åkte ut på sjön så skulle jag till en skatt och jag såg inte båten för att för mig så var båten så blå och svart så att den smälte in med vattnet. Och en våg var också framför den så jag han inte se den för vågen var framför båten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för jag tycker man inte ska få ban för nått sånt för jag somsagt råka och det är inte så smart att gå på med hårda straff direkt. Man ska först ta reda på vad eller varför detta hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag råka skjuta en polis i huvudet men tanken var att skjuta en bil som vi har krig mot och den kom samtidigt i en korsning så råka träffa polisen. Det blev 12 timmar ban. Då lärde jag mig att alltid titta en extra gång inan man gör nått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta förgivet att man är själv hela tiden och att man inte ska köra så snabbt när man kommer nära grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa att inte ta förgivet att man är själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa jag förstår helt å hållet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka