Accepterad Fille fisk | Ban överklagan [Momin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiip

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809401553

Ditt Hex-ID: 110000140b87124

Vad är din discord tagg? Filip=)#1337 mitt riktiga DC namn gick inte att skriva men du kanske hittar mig ändå

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från erat perspektiv så såg ni bara att jag sökte igenom en random person helt utan anledning. Ni kunde inte veta varför jag sökte igenom eller något sådant så därför så tror jag att ni valde att banna mig. Skulle jag vara staff så skulle jag nog också valt att banna en person som gick och lootade en random person. Men att kicka skulle jag tycka är ett bättre sätt som att varna spelaren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis spawna vid något ställe så jag valde flygplatsen, När jag spawnades där så möttes jag av en död person liggandes på marken. Jag bestämde mig för att göra han en tjänst för just i då läget så hade jag skickat en intervju till marja lisas och skulle kanske bli godkänd men jag bestämde mig för att ta han till sjukhuset. Jag skulle gå in i menyn för att lyfta upp honom, men jag råkade klicka på “Sök igenom” istället för “Lyft upp”. När jag hade råkat söka igenom honom så såg jag att han hade en pistol på sig, Jag blev chockad och trodde att det var en bugg så jag sökte igenom han en gång till och insåg att det inte var en bugg. Sedan blev jag bannad. Jag kunde lika gärna RPat på att jag skulle söka igenom honom för att se så att han inte hade något vasst på sig för jag skulle ta honom till sjukhus i min bil och kanske inte ville skada mig, mina säten eller skada honom ännu mera. Skulle jag nu bli unbannad av denna ansökan då så skulle detta aldrig hända mer och hoppas att ni kan förstå att det var ett misstag och inte att jag gjorde det med flit utan att det var att jag laggade lite i då läget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig bann tills jag tänkte till, från staffens perspektiv så såg han/hon bara att jag lootade igenom en person utan anledning så staffen hade ju all rätt i världen att banna mig pågrund av det. Men jag tycker att man ska varna spelaren först så spelaren har en chans att förbättra sig eller att förklara varför han gjorde så. Men jag förstår helt klart varför staffen valde att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 Gånger var på multistaden. Senast så var det för jag råkade powergamea för jag skulle gå och sova. så jag tänkte inte på att jag krockade och det kommer inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa en ambulans eller bara struntat i att hämta upp honom. Jag var bara så glad för att jag skulle förmodligen få ett nytt jobb och ville vara snäll och hämta upp honom men jag kunde ju lika gärna bara struntat i att vara snäll just då. Jag hoppas att ni fattar att det var ett misstag och att det aldrig kommer att hända igen. Det enda jag vill just nu är att få komma in och RPa på servern och ha rolig social RP med mitt nya jobb eller som jag förmodligen kommer att få på Marja-Lisas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att tänka vart jag klickar och inte vara för snabb när jag ska klicka på en knapp och vet att jag laggar lite och att vara mycket vaksam över vart jag klickar, vilka bestlut jag tar och att kanske inte hjälpa varenda person jag ser som är medvetslös.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka