Nekad Affe7309 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe7309

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 805 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag var i mitt gänghus då nån valde att skjuta mig. Men det har alltid varit ett problem med "dsync" och det var det som hände för honom. För han som skjöt mig så dog jag för han för han så ser det ut som att jag dog men föer mig så hade jag barat rammlat ihop men när jag ställde mig upp så dödade jag han

Tar du ansvar för det som hände? Eftersom att det var dsync så vet jag inte riktigt hur jag ska svar på den här frågan.

Vad har du lärt dig sedan dess? grabben skjuter på mig först och då besvarar jag bara med att skjuta tbx

Varför ska vi ge dig en till chans? För när jag satt i support så ville ni pc cheka mig och jag ifråga satta varför vill ni kolla igenom min dator och då kickade de mig ur samtalet och bannad ur alla dc

och inte för att bortförklara detta kanske låter töntigt men min pappa har alltid sagt att inte låta andra gå igenom ens dator så det var därför jag ifrågasatte och då disconnecta de migh

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej har inget typ av bevis som kan stödja min överklagan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Hej! tack för erbjudanet men som jag skrev så har min pappa alltid sagt att inte låta andra folk gå igenom min dator. Och att man ifrågar sättar varför du vill så kickar du mig ur samtalet och ger mig inte ens en chans att sätta på screen share.

Hej,

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
nej jag har inga pengar de såhär bra tack så mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka