Accepterad Fille! | Ban Överklagan [Riktigawk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felap

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199773335888/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c114150

Vad är din discord tagg? felap

Vem var det som bannade dig? Wk/riktigawk

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 105044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel jag Cloggade i ett senario för att undvika polisen som var jätte korrupt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare åkte uppe i sandy och då hoppa vi ut för jag och en polare skulle byta till deras bil. Vi hoppa ut och då lagga jag jätte mycket så jag såg inga personer och mitt vapen fans inte så jag trodde jag inte höll i ett vapen men det gjorde jag tydligen. Polisn började tasra mig flera gånger typ 5 gånger och det är väldigt orealistiskit för en taser i verkligheten inehåller typ 50 tusen volt och 50 tusen gånger 5 är liksom 250 tusen volt och man dör inprincip av det så då tyker jag ha inte rpa så bra och då valde jag ett dåligt val att Clogga för jag trodde jag kunde undvika denna polis som inte va så trevlig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig det var jag som inte tänkte till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag råka skjuta en polis i huvudet men tanken var att skjuta en bil som vi har krig mot och den kom samtidigt i en korsning så råka träffa polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha accepterat att jag skulle åka in i finkan för groft vapenbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa att inte Clogga mitt i ett scenario och att man inte alltid kan tänka på sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa jag förstår till 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka