Accepterad Filip10 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124965699/

Ditt Hex-ID: 1100001456be943

Vad är din discord tagg? Filip10

Vem var det som bannade dig? olof

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev sur och så skrev jag fula saker till en kille i pm. Jag tänkte inte så mycket innan jag skrev det till han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett support ärende för han och en kille hade haft den sämsta rpn som går att ha det tyckte jag och 3 till som verkligen ville rpa och ha kul men så förstörde dem rpn för alla men då hade mitt klipp lite för lite om jag skulle haft 30sek till så skulle allt finnas med men det fanns tyvärr inte. Efter det så vart jag lite sur så skrev jag till han massa saker och tänkte inte ett skit på vad jag gjorde eller hur han skulle ta åt sig eller vilka återgärder jag skulle få för jag skrev det där. Då hade han nog tagit illa upp som jag förstår och skickat in till en staff även om jag inte menade det jag skrev så kan han alltid ta illa upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban allt var mitt fel att jag inte tänkte ett skit innan jag skrev till han. Vi är annars kompisar som brukar prata och spela men som jag sa innan så bara skrev jag massa saker till han som jag inte borde ha gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan det var typ när jag var icke och inte kunde några regler alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle försöka att tänkt innan jag skrev något men det gjorde jag inte så jag skrev bara saker till han utan att tänka på att han kan ta illa upp även om jag kanske tänkte att vi känner varndra och är vänner så kanske inte han kände så han kanske trodde att jag menade allt med det jag skrev och därför borde jag inte ha skrivit något och jag ångrade mig efter jag hade skrivit klart allt men då hade jag ju gjort det och han hade skickat in till en staff och då visste ju jag att jag skulle få återgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska hetsa igen och tänka på vad jag skriver och tänka att personer jag skriver till kan ta illa upp även om jag tänker att det är skämt så tycker kanske inte alla det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Det kommer inte hända igen och jag tänkte inte innan jag skrev allt och nu vet han att jag inte menade något av det jag skrev så jag sa det till pm nu och han tyckte det va okej

Din ban kommer bli sänkt till en dag, men om något liknande kommer ske från dig igen åker du med huvudet före!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka