Nekad isglass_2009 | Ban Överklagan [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isglass_2009

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000011430c3c9

Vad är din discord tagg? isglass_2009

Vem var det som bannade dig? filip 10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 003956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lootade en grabbs stashbil för att jag blev lite sur

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag var med en grabb vid meko och vår bil gick sönder och det fanns ej någon annan i meko och då så var det en grabb som kunde laga bilar där och då så bad jag han om han hade kunnat laga min bil och då så sa han ja om du betalar och sedan så betalade jag och sen så var den ej försäkrad och det visste jag ej så att han blev tydligen shit arg på mig och bad mig hoppa in i hans bil för att jag skulle åka med han till något ställe och snacka och jag ville inte hoppa in då och istället bara dra därifrån och eftersom att jag inte fick någon lagning och inte heller pengar så kännde jag mig lurad så att jag valde att ta saker i hans bil för att han skulle få känna lie själv hur det var .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var kanske ej en felaktig ban för att jag erkänner att jag tog saker i hans bil men jag hade verkligen inte gjort det om man fick så här länge ban och om det skulle bli såhär stora konsekvenser och jag ska aldrig göra om det igen för att jag visste ej heller att man inte fick ta ur andras bilar för att jag tänkte mig inte efter för att jag tänkte att det hörde ihop med rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja. jag har blivit bannad för att jag inte rpade på skadorna för att jag krockade in i ett träd och sedan bara körde för att inte polisen skulle ta mig för att jag inte ville förlora mina saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat skita i att be han om lagning så att det här aldrig hade hänt och att istället kolla upp innan om den var försäkrad också för att jag trodde att den var det och sen när den inte var det så blev det tråkigt för både mig och han för att jag behövde betala pengar i onödan och det behövde han med och jag hade verkligen inte behövt ta saker i hans bil för att det var dumt gjort av mig men jag ska aldrig göra det igen fö att jag visste ej det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att jag inte ska loota andras stashbilar och att kolla upp om min bill är försäkrad innan jag ber någon laga min bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka