Accepterad Lachy | Ban Överklagan [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/lachy/

Ditt Hex-ID: steam:11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? Lachy#2544

Vem var det som bannade dig? Filip10

Bild på banmeddelande: BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Filip10 valde att banna mig för en mening som han tolkade som hets/hot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ett scenario hade utförts, vi tog det i support. Jag "vann" ärendet därmed blev den andra parten sur. Vi skrev och jag uttryckte mig såhär "Tyst noel. Tvinga mig inte göra mer"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban
Filip10s tolkning utgick han efter när han placerande bannen. Från mitt perspektiv så tyder den meningen på att jag inte ska behöva göra mer. I detta fallet kontakta staffs och ta det ännu längre. Men det gjorde inte Filip10. Jag respekterar hans beslut men vill gärna att du ser det från mitt perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är iprincip för inspelningar av unives youtube kanal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Omformulerat meningen. Så det var klarade vad jag menade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka