Ej Antagen filip077256 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip

Ange ditt födelsedatum 4 September 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskapsansvarig för att jag är en hyfsat trevlig person och tycker om mycket att vara social + jag tycker om servern jag spelar på så jag vill att så många som möjligt ska komma in på servern och därför vill jag bli en medlemskapsansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en mogen och ansvarsfull person som gillar att skapa en trygg miljö för alla Jag har lätt för att kommunicera, vilket är viktigt för att alla ska känna sig inkluderade. och jag är rättvis mot alla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter en spelare med bra humör man ska alltid vara trevlig så spelaren inte känner att man är otrevlig man ska låta spelare ta hur mycket tid som helst på sig att tänka det kommer inte gå bra om spelarna känner sig stressade när dem gör intervjun så då kommer det förmodligen bli att dem gör fel sen ska man alltid vara trevlig och när man är trevlig då känner personerna välkomnande till servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill skapa en kultur där alla känner sig välkomna och respekterade.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmarna på Unive bör vara respektfulla mot varandra för att skapa en trevlig atmosfär. Man ska kunna vara kreativ och skapa en unik karaktär med olika karaktärsdrag samt så ska man kunna spela för att både parterna ska ha kul.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta in så många som helst och vara väldigt aktiv på forumet och hålla en god ton mot folk på intervjuer

Hur ser din aktivitetet ut? Mån 18-23 tis 18-23 ons 15-17 tors 18-23 fre 18-02 lör 12-16 (kan inte vara aktiv på söndagar)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag är en trevlig och social person

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka