Nekad Filip Brolin | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: steam:1100001645327a2

Vad är din discord tagg? Loffeyhyh

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 015625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannad mig/Vet att dom bannade mig för att jag cloggade och kalla staffen soom hade uppdraget busunge i pm på discord, Jag vet dock inte helt varför jag är bannad från discorden då jag varit utloggad från mitt discord konto pågrund av att jag vart hackad under ett tag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis som jag spelade med. Vi hade väldigt tråkigt och kände att gå in på unive. Vi gick då in på Unive servern och kände oss för att ha lite kul. Klockan var runt 04:00 på en helg. Jag och min polare drog runt och hade kul i bilen. Vi lyssnade på musik och hade det skitkul. Sedan så började det bli färre och färre spelare ingame. Då gjorde jag och min vän en grej jag ångrar sen dagen det hände. Vi fick idén att dra till plocket/weed plocket. Vi såg då en person där stå och plocka weed. Vi tänker det är inte många ingame just då så vi rånar han. Under denna tid så börja då en kille från en av buskarna skjuta mot oss. Vid denna tid så var det ungefär 35 stycken ingame. Vi blev beskjutna av killen som satt i busken och det jag kommer ihåg var att jag dog. Kommer inte riktigt ihåg ifall min kompis döda han som sköt mig eller om han också dog. Detta skedde då ungefär 4 månader sen så kommer inte ihåg allt. Det fanns ingen sjukvård/polis ingame då jag quita. Jag var sjukt trött och blev lite småsur när jag dog. Jag bara stängde ner datorn och gick och la mig i sängen. Jag kollade discord på mobilen då. Jag blev inkallad till support. Jag sa nej och att jag inte kommer hoppa för jag var skit trött. Han skrev då att jag vart pbannad + indragen krim. Jag blev då skit sur och börja säga dumma grejer till han som absolut inte är okej. Jag avslutade då pm med din busunge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av er staffs att banna mig. Det jag gjorde är såklart inte okej och ni har all rätt att ta återgärder om det. Allt i de scenariot var inte okej från min sida. Jag tycker det är bra att ni inte bannar mitt i scenariot och väntar tills scenariot är slut. Iallafall så var det inte felaktigban och helt rätt av er att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag börja spela rp så var unive den första servern jag spela på. stickre/kenta yäni fick mig att börja spela unive. Ibörjan så blev jag bannad ungefär 3-4 gånger. Det var mest svbans och någon annan ban. Jag tog lärdomar snabbt från mina banns och blev medlem på unive. Jag kunde alla regler som jag kan nu också. Jag blev sedan pbannad för clogg. Denna ban var lite både mitt fel och lite staffsen. Det gjorde lite ont i hjärtat att bli bannad från unive. Jag blev unbannad ganska snabbt när jag berätta vad som skedde osv. Jag blev unbannad och jag vart inte bannad sen denna ban då i september. Denna ban kände jag att det var det onödigaste jag kunde gjort. Asså när jag tänker efter så vill jag bara slå mig själv på huvudet för jag är så dum. Jag quita fivem sen ungefär 3 veckor sedan då jag börja bli taggad på att spela unive igen. Lära känna folket och nya rpare på servern. Jag har försökt att hitta en annan rp server än unive för jag är bannad. Men det går inte. Alla mina tankar om sommaren 2024 med mina vänner känns som om en dröm. Vill bara få tillbaka dessa tankar och vill be om ursäkt till alla på hela servern jag gjort mot eller sagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns mycket jag hade kunnat göra annorlunda. Jag hade för det första inte behövt åka ner och råna plocket. Känns skit onödigt nu när jag tänker efter. Men nu när jag endå körde ner för att råna. Jag hade för det första inte behövt quita efter jag dog. Jag skulle bara legat där och vänta på hjälp. Klockan var sent och skulle sova. Det mesta jag tänker efter på är att jag inte ska gå in i ett scenario ifall jag inte har tid med att rpa klart på det. Sjukt onödigt att kalla en staff för dumma grejer. I eftertanke så känns det fett onödigt. En staff är där för att hålla servern från regelbrott och är där för att hjälpa. Så varför skriva fula grejer till någon som är där för att hjälpa. Rpat vidare på scenariot tills någon kom och hjälpte mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig göra grejer man kommer ångra i efterhand. Bryta mot grejer som man igentligen älskar att göra. Spela klart på scenariot och rpa hela vägen ut till scenariot är slut. Aldrig gå in i ett scenario ifall man inte har tid till att spela klart det. Tänka ett steg fram och inte göra grejer utan att veta konsekvenserna. Aldrig säga dumma grejer till någon som är där för att hjälpa och hålla bort alla dumheter. Detta kommer inte att ske igen. Asså en chans är det enda som behövs. Jag blivit äldre sen bannen. Jag mådde inte bäst då. En av mina släktmedlemar hade gått bort och blev lätt aggresiv. Efter denna händelse har jag bara mått bättre och bättre. Jag har börjat bli nära med gud och har bara allmänt börjat bli äldre och må bättre. Men kan fortfarande inte släppa dom goda tiderna man haft med gubbarna inne på unive under sommaren. Det är en känsla jag bara vill ha tillbaka(;

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka