Nekad -fev- | Chef-jobb ansökan sjukvården :)))

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sjukvårdarchef

Vad heter du IRL? Theo

Hur gammal är du? 12 men mogen

Hur många timmar har du på Fivem? 1400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag tycker att sjukvården behöver byggas upp igen pga den har gått lite uppochner på den senaste tiden och senaste gången jag var biträdande och chef där så var det väldigt aktivt och det flöt på väldigt bra enligt mig och mina kompisar. Sjukvården är ett väldigt viktigt jobb på denna server och det är sjukt jobbigt när dem på sjukvården inte är aktiva så jag vill fixa det och det är anledningen att jag sitter här och skriver denna ansökan om att bli chef. JAg känner också att jag har väldigt bra tålamod och flyt på sånt här och jag älskar att jobba är aktiv och jobbar mycket och jag kommer stå upp för att få denna kår att bli så bra som möjligt och jobba heladagarna

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbabt som ungefär alla roller som sjukvårdare och under många olika perioder och då har det varit ganska instabil alltså mycket inaktivitet i kåren osv men sen så blev jag biträdande och cehf ett pra gånger och då styrde jag upp det väldigt ordentligt och jag vet hur man styr en kår bra och så att den blir flitig och jobbar mycket så jag har mina trick :)

Berskiv din karaktär? Tja min karaktär heter Elias Svensson han är lite över 30 år gammal. Elias har bott i multistaden i cirka 1 år Elias är en trevlig person som kan hantera stress. Elias upplevs som en trevlig person som gillar att umgås med vänner och sådant Elias är född i Sverige i staden Varberg Elias växte upp på en herrgård lite utanför Varberg Elias pappa Avled när Elias var 20 år Elias pappa dog i cancer år 2000 Elias blev lite mer av en dyster person men efter ett par år så kom han över det och blev gladare igen fast man kan inte säga detsamma om Elias syster som tog livet av sig när pappan dog. Elias är en ganska sträng person när det gäller allt om regler inom jobb Elias har inte någon familj för alla tjejer har upplevt han som en person som jobbar för mycket istället för att va med familjen. Elias bor i en villa uppe i hillsen

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inte den personen som överdriver och jag kommer var ärlig så runt 2-4 timmar per dag på vardagar och runt 5-8 timmar typ på helger och lov men om jag blir chef så tror jag knappt att jag kommer behövs i tjäns t och nu säger jag inte att jag inte kommer vara i tjänst utan att jag kommer styra upp det väldigt bra

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja men det skulle vara mycket roligare om jag blev chef :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja runt 20 gånger

Utb/Utbildningar
Jag har tänkt att jag inte kommer att gör dem hela tiden utan jag kommer kolla på dem som verkligen angerar sig och köra utb med dem som jag ser verkligen vill och sånna personer som tror att de bara har jobbet tills de blir utbildade till typ läkare och sånt kommer inte att hända i min kår utan jag kommer köra så att alla jobbar som fasiken för sina roller och inte att det ska bli någon barnlek där du kan bli läkare hullerombuller så jag kommer jobba så.

Lite planer som jag kommer ha om jag blir chef
som sagt så kommer jag styra min kår så att den blir riktigt bra och inte någon jobba för pengar kår heller jag kommer aha mycket frågor och jag kommer också göra det ganska svårt att komma in men ändå så att folk kommer kunna komma in som sjukvårdare och jobba som det men det skall vara riktigt bra och engegerat i min kår och intget slarv som kommer jag kunna ta att mina ställade någon gån kaske tar ledigt om de behöver göra något med familjen irl och då kommer jag anställa fler under tiden som kan jobba medans och fixa.

Jag har lite planer om olikaprogram/utb som man kan utbilda sig till
Jag kommer planera lite om detta med jag kommer att kanske ta bort vissa utbildningar men också lägga till fler utbildningar jag kommer också göra ett slags dokument för utblindningar och där kommer jag skriva in alla som arbeter för sjukvården ocsv och vilka utbildningar dem har klarat och inte. Jag har planerat lite på utbildningar beronde på säsong föritiden när jag var chef över sjukhuset på vintern när snön fans så drog jag igång ett program som kallas för fjällpatrull då köpte jag snöskotrar till alla som tog utblindningen och så körde vi i bergen med dem och det är ettt exempel på utblindningar jag kommer ta fram när det är säsong för det och jag komemr också gör sånna utbs för att sjukvården ska bli riktigt kul och lokka folk till att bli sjukvåradre

Senast ändrad:
vet att det kanske ser fjuttigt ut jemfört med andras men jag lovar ge mig en chans så ska jag visa er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka