Nekad fetabjorn | Ban överklagan [liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fetabjorn

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047614300/

Ditt Hex-ID: ingen vac

Vad är din discord tagg? bergström#2349

Vem var det som bannade dig? ooc ingame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC In-Game. ~Tilda. Återstår: 9 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på. j

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har inte spelat på länge så visste inte att man inte fick prata ooc igame när man behöver hjälp när sin gubbe är osynlig. men jag viste inte att man inte fick prata när man behöver hjälp i en report. det står ju inte med på skärmen så det var ju ingen jag visste.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare gick in på servern för att spela men när båda är inne så mötts vi upp och då är min gubbe osynlig och jag vill ju ha hjälp så skriver en report.´´jag är onsylig behöver hjälp´´ tilde kommer men jag får inget svar så jag uppfattar inte att man inte får prata på reportern så jag försätter för jag vill ju inte vara osynlig men problem löser sig inte och istället åker jag på ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag visste inte inte om att man ej fick prata när man behövde hjälp så jag antar att det var mitt fel och att jag inte sökte upp den informationen. men gjort är gjort och jag har lärt mig av mina misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var väldigt länge sen när jag var ny på denna server från ett halv år tbx

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lämnat och försökt själv. och sett ifall min gubbe kom tbx

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag har läst igenom reglerna några gånger nu.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka