Accepterad Liam Sund | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Sund

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981010058/

Ditt Hex-ID: 1100001013c888a

Vad är din discord tagg? Brick_b3

Vem var det som bannade dig? mekka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-30 150723.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag loggade ur scenariot men gjorde det bara på grund av att dom andra poliserna bara skött mot oss när vi bara åkte tänkte säga hej liksom sen följer den andra bilen efter oss och då hoppade vi ut och skött dom asså jag hade bara ett vapen för säkerhet eller vad man ska säga och nu händer det här sen när ska polisen helt random bara börja skotta med automat vapen mot vanliga personer som inte gjort något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det jag skrev där uppe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både och skulle jag säga för polisen gör fel men det gör ju även jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är väldigt länge sena kanske 2 år sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara försökt åka ifrån dom efter dom skjutit mot oss och inte börjat skjuta tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska åka nära poliser om jag it behöver hjälp med något och inte åka fram och säga hej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka