Accepterad Felipe | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip

Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808785430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip#8124

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Filip Santias, har bott i staden i strax 1 år och började sin karriär på den gamla bilfirman som han fortfarande älskar. Han började jobba där när Robert Andersson var chef och varade ett tag. Tills en dag då en stor sak hände på bilfirman, Robert hade fått sparken utav VDn Marja-Lisa. Det var då Filip såg chansen och tog i akt till att ansöka som Bilfirma chef. Efter en vecka så fick han jobbet och höll kvar sig till det i några månader. Men han började tröttna och kände att polis yrket skulle passa han bra, Men det gjorde det verkligen inte och bara efter några dagar så valde han att säga upp sig... Livet gick över till att sitta hemma och leva på bidrag utav sossarna tills hans vänner hade dykt upp, dem var kriminella.. Det var där Filip började sin officiella karriär som kriminel och pågick i över ett halv år, han hängde mycket med sin polare Roberto som senare åkte in på livstid för dubbelmord och styrning av högre kriminella nätverket Della Morte. Filip drog tillbaka sig efter händelsen och levde i skuggorna väldigt väldigt länge... Men nu är han tillbaka för en ny start som 26 bast och förhoppningsvis få se livets ljusa sida igen...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem på unive är för att jag har varit en spelare här i strax ett år och trots mina pauser hit och dit har jag fått ett sug till att börja spela här igen. Det är många nya ansikten som jag inte känner igen alls men bara för dem är nya är det inget man behöver se negativt, förhoppningsvis ger dem bättre inflyt än vad dem andra gjorde och jag kan få en ny fresh start på servern och lära känna nya ansikten med ett gott intyg. Har även mer lust till att spela här och bli medlem igen för att jag har fått en ny dator, min förra klarade ju av det och så men menyerna var segare då och det gav helt enkelt inte samma spelar känsla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad är många saker, bra ägare, bra scripts samt minimerat dem för bättre fps. Jag är reda för att lära känna nya ansikten och kunna hitta på och ha en rolig rp med nya personer.

Hur hittade du Unive? Hur jag hittade unive var i juni förra året. Då min vän streamade fiveM på multistaden som det då hette och kände att jag behövde testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna komma tillbaka till mitt gamla jag, bli en bilsamlare som jag en gång i tiden var där jag hade ett stort intresse för bilar och fortfarande har. Mitt mål i rollspel är att få det så verkligt som möjligt med inga lalliga scenarion och där inga regler bryts. Simpelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna framstå med bra roleplay och kunna lära känna nya och bra personer som vill något och inte bara sabotera för servern. Mitt mål på unive har jag reda uppnått en gång men nu ska jag gå för högre, har varit staff innan och har hanterat det bra samt där jag har fått promote utav Philip.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top