Nekad Crakzz | Medlem ansökning [.palmen.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz/crakzz1

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip Karlsson, född 2003-04-16

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, mystisk och unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Filip Karlsson och är född 2003-16-04. Filip föddes med en diagnos som var ADHD, Filip hade svårt med skolan, han kunde inte fokusera på lektionerna så att han fick vara ensam i ett rum med en lärare där han fick lite mer stöd. En dag kom Filip hem ifrån skolan då hans föräldrar hade bestämt att dom skulle åka på en resa till Grekland då Filip inte fick följa med, Filips moster behövde vara barnvakt åt han och senare den kvällen tittade Filip på nyheterna där det stod att det var ett flyg ifrån Sverige till Grekland som hade kraschat på grund av oväder. Filip har varit ganska ledsen efter olyckan som skett. Filip är det enda barnet i familjen, Filip hade inga vänner på grund av hans diagnos men när Filip hade gått ut gymnasiet hittade han en tjej som han har varit ihop med i 3 år och nyligen har dom gifts sig. Hans intressen är att hjälpa så många som möjligt som kanske har haft olika tragiska barndom, Filip vill bara sprida kärlek till alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, de basik reglerna någon gång för ungefär 2 år sen och jag har lärt mig utav det kommer ej ihåg så mycket från det!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan gå igenom 2 basik regler som alla bör kunna som är RDM (Random Death Match) vilket menas med att du ej får slå eller skada någon utan en anledning/scenarion tidigare! VDM (Vehicle Death Match) vilket är samma sak som RDM bara att du använder dig utav ett fordon. Kan gå igenom en till regel och det är den viktigaste enligt mig som är sunt förnuft, regel som väger mest utav alla regler vilket är att du måste tänka realistiskt och inte göra något du inte skulle kunna göra IRL.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har rpat från 2019 - 2023 och nu börjat igen och körde på Unive innan men slutade som sagt och höll på med saker utanför spelens värd men nu försöker jag komma in i Unive och ha det roligt.

Tillbaka