Feelz12 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

Feelz12

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
26
Användarnamn: Feelz12

Vad är ditt namn i verkligheten? Janar

Vad heter du på discord? feelz#9747

Ange ditt födelsedatum 21 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Brukar väll sitta o spela nu på sommarlovet från 10-03.00 med pauser imellan. Annars när det är skola äre väll 17.00/18.00 - 01.00/02.00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade både hjälp till i support och med Whitelist intervjuer och liknande. Jag hade hjälpt till ingame hade tagit reports och speccat runt speciellt på typ bilfirmorna och sånt där det är mycket kaos och kan bli stökigt. Jag hade försökt förbättra rpn genom att ta in spelare som verkligen som vill spela på denna server och vet hur man beter sig och inte är en lallare. Jag hade också jobbat med att få bort lallare och dom som inte är ute efter att rpa seriöst på Multistaden.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag. Kommer inte ihåg vad servern heter då det var för typ 2 år sen. Ägaren och dom andra staffsen tyckte att det gick bra och jag fick beröm att jag verkligen brydde mig om min staff roll och då menar jag att hjälpa folk och hjälpa till servern. Men servern la ner pågrund av att ena ägaren avgick och då var det bara 1 som kunde betala för servern och det för mycket så den la ner. Jag är lättlärd och en bra lyssnare :)

Har du några tidigare erfarenheter? Ja har varit staff på några servrar innan och hjälp till både ingame och i discorden och vi hade en bra dialog med varann och vi kom på olika slags ideer till servern. Jag är inte blyg så kan snacka med vem som helst utan några problem vilket jag ser som en bra fördel. Jag vill gärna lära mig mer också kan det mesta o har lärt mig lite av andra staffs som jag brukar snacka med.

Vad kan du om skripts? Jag kan väll lite basic grejjer inom skripts hade en egen privat server innan där jag bara försökte utveckla mina kunskaper om skripts och utveckling på servrar och hur.

Varför vill du bli staff? Jag är server vakt just nu och jag tycker det är extremt roligt att hjälpa till på servern och hade mer än gärna hjälp till på servern ännu mer ifall jag skulle bli staff. Jag hade försökt sprida servern på olika sätt t.ex på min stream discord till vänner och liknande. Jag hade tagit det seriöst och försökt hjälpa så mycket som möjligt på alla olika möjliga problem. Jag vill också hjälpa till med rpt och folket ingame. Jag har försökt hjälpa till så mycket som är möjligt nu när jag e server vakt men hade varit roligt o kunna hjälpa personer på olika slags sätt som staff :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden just nu!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Absolut

Senast ändrad:
Tycker du ska se över din ansökan och utveckla vissa punkter.
Men du sköter din servervakts position utmärkt, hoppas du blir en del av vårat staff-team. :)

Snygg ansökan! Vet att du är en seriös person och väldigt kul att du visar engagemang på din ansökan! :D

Med vänlig hälsning, Edde

Du skriver mycket om att du skulle "ta det seriöst", "utveckla RP:t på servern" osv, beskriv gärna hur också!

Annars ser din ansökan bra ut överlag.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Tillbaka