Nekad fear.mario | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fear.mario

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? sicarios

Vad är ditt discord namn? spellbmw user onetap display

Ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? ja det har jag jag har varigt med i många gäng på många servers

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? och jag
@callenomaly

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? jag och min kompisar eller kompis

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? street

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? jagh känner att jag skulle vara en bra boss för jag har mycket erfarenhet i krimminella och jag har alltid vill vara det och nu ska jag försöka här och göra så den drömen blir värklig ochj skulle v ara kul och vara det hbar varigt medlem topshooter och vice men aldrig boss skulle vara en ära att kunna vara det.

Det som gör mig till en bra ledare för detta team är min förmåga att lyssna och förstå varje individs styrkor och svagheter. Jag tror på att bygga ett öppet och stort förtroende där teammedlemmarna känner sig trygga att uttrycka sina tankar och idéer. Jag är engagerad i att skapa en positiv arbetsmiljö där alla känner sig motiverade och inspirerade att bidra.

Vad är din vision med gänget? Min vision är att skapa en miljö där alla kan känna sig inkluderade, inspirerade och stöttade. Jag strävar efter att främja öppen kommunikation och samarbete, där alla röster hörs och värderas. Genom att dela kunskap, erfarenheter och idéer kan vi tillsammans växa och nå gemensamma mål. Det handlar också om att uppmuntra kreativitet och innovation, samt att bygga starka relationer inom gruppen. Vad är din vision eller dina tankar kring detta?

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Engagerade Karaktärer: Vi skapar och spelar engagerande karaktärer som har djup, komplexitet och intressanta bakgrundshistorier. Det gör dramatiken mer levande och bidrar till en rikare berättelse.

Vi uppmuntrar samarbete mellan spelarna och främjar interaktioner som bygger på respekt och kreativitet. Genom att stödja varandras berättelser kan vi skapa mer dynamiska och minnesvärda stunder.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka