- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? inquisitor
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 Oktober 2011
När fick du medlemskap på Unive? runt 6 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har relativt mycket erfarenhet då jag har varirt ledning på båtbolaget samt varit anställd på marja-lisas och Inquisitor
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina mål är att rensa alla inaktiva för att ge flera chansen att få jobba där då jag har märkt att många vill jobba där samt vill jag att vi ska få in lite nyare bilar
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? väldigt bra specielt under jul-lovet
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 Oktober 2011
När fick du medlemskap på Unive? runt 6 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har relativt mycket erfarenhet då jag har varirt ledning på båtbolaget samt varit anställd på marja-lisas och Inquisitor
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina mål är att rensa alla inaktiva för att ge flera chansen att få jobba där då jag har märkt att många vill jobba där samt vill jag att vi ska få in lite nyare bilar
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? väldigt bra specielt under jul-lovet
Har du läst våra grundregler? Ja