Accepterad falkenhex | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

falkenhex

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Falkenhex/

Ditt Hex-ID: 76561198056452041

Vad är din discord tagg? Falkenhex

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-22 192923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mest troligt för jag inte RPA på skadan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi blir skottade jag sitter i bilen och antagligen så blir föraren skottad och kör ut från vägen ner i dalen det som händer att min dator hänger sig och precis när jag den kommer tillbaka så kliver jag ur bilen och börjar springa men glömmer att rpa på det men anser att jag skulle kanske tänkt på det men som ganska ny rp spelare så glömde jag det och inte lätt att komma i håg allt men tycker det var lite hårt att stänga mig så lång tid kunde bara fått en varning har inget annat på mig och så brukar sköta mig följa regler

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä det var jag som gjorde fel men tänkte inte på det dels för min dator hänger sig och har en del problem med det håller på försöker lösa det problemet kan inte mera en be om ursäkt för det och ska tänka på det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tänka på att rp på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som jag sa är ganska ny på rp och försöker tänka på det mesta men mänskligt att glömma plus att strul med datorn och inställningar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka