Nekad FakeLextys | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241270440/

Ditt Hex-ID: 11000014c5a94a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Lextys320#7114

Vem var det som bannade dig? Jag var placerad av oddieffs

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-07 210815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och gick ditt ett gäng är och de hade allians med crips asså min boss sa att vi hade allians så jag gick ditt för att snacka och ha kul med de sen kommer nån och riktar vapen jag sa vi har allians och då vbalde jag att köra iväg för att jag blev robbad för nåra min sen och orkade inte va robbad igen och bli skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig jag gjorde fel borde inte göra så men ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 12 tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle hoppa ur min bil och snacka med de för att göra social rp mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer tänka på det till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka