Accepterad ReaperNSP | Ban Överklagan [1nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReaperNSP

Helper
Helper
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
598
Reaction score
63
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198610696/

Ditt Hex-ID: steam:110000149cfa508

Vad är din discord tagg? ReaperNSP

Vem var det som bannade dig? 1nez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-15 225743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte var diskret.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde efter ett par bilar som jagade en allians medlem och de körde till ikea. De stannade vid parkeringen och hoppade ut och börja skjuta. Jag kör fortfarande vid motorvägen, ställer mig in till sidan av motorvägen och skjuter mot de som skjuter mot min allians medlem. Jag hoppar in i min bil och kör snabbt ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig. Jag sa att jag vet att jag gjorde fel men med tanken om att jag inte närvarade på krim mötet så fick jag informationen om att man inte får skjuta på motorvägar skriftligt när krim ansvariga skickade ut det. Jag tänkte inte på det för under de 2 och 1/2 åren som jag spelat har man fått skjuta på motorvägar. Jag tänkte inte på det och ville hjälpa min allians medlem.

Detta var ett misstag av mig och inget fel med staffsen. Jag gör överklagan för att jag ska hoppas att staffen som tog beslutet förstår hur jag tänker och att det inte var tanken att skjuta på motorvägen. Jag glömde bara av mig. När jag väl insåg att man inte fick skjuta så hade jag redan skjutit. Jag han att springa in mot sidan av motorvägen när jag sköt men det är fortfarande inte rätt gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad för detta tidigare. Detta är nytt att man inte får och flera fick återgärder för detta för att folk har glömt av sig.

Har en felaktig ban som har orsakat min historik att bli dålig vi tog det i support med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i att skjuta och vänta ut tills att de stack för att plocka kroppen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt. Kommer knappt att köra på motorvägar när det gäller krim scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka