Accepterad fadila69 | Ban Överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? blacky100

Vem var det som bannade dig? Avve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 173301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde grova regelbrott som jag borde tänkt innan jag utförde mina aktioner vilket var dumt att jag inte gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var ett scenario där polisen ingrip på mig nära vårt gänghus då dom hade sätt mig aktivt hålla/deltagande i vapen samt så hade dom bevis på det hela dom väljer och sedan ingripa på gatan och sedan sätta handbojor fast det var lite konstigt så man tar av mina handbojor och jag hoppar in i en privatbil som ägdes av polisen och åkte ifrån stället sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% och något jag erkänner sådana grejer som jag gjorde bör inte finnas på servern FAST jag tycker att jag borde komma tillbaks och anledningen till det är att jag är en lojal spelare till servern jag skulle aldrig vilja smutskasta den och förnedra denna servern på något sätt, jag vet att de jag gjorde var sunt förnuft och fail rp osv. och jag har full förståelse till det och accepterar mitt kast, jag ångrar mitt beteende och ska förbättra min rp ifall jag kommer tillbaks det är inget att jag kommer försöka utan det är något jag kommer göra och jag hoppas unive ger tillit till mig för jag har gett dom min tillit när jag kört på servern eller vart bannad oavsett vad, som sagt så vet jag att jag gjort fel fast ber om ursäkt för mitt bedrövliga scenario och jag har full förståelse till varför jag blev bannad och ifall jag hade chansen att ändra scenariot så skulle jag 100% avsluta det på detta sätt. En annan anledningen. Jag har nu på riktigt lärt utav mig mitt misstag. Allt jag vill nu är att komma tillbaka och rpa på Unive som jag gjorde förut. Nu har jag insett att det jag gjorde va jätte dumt och att det inte kommer ske igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kan lova er alla att det inte kommer att ske igen och att ni kommer att se en bra sida av mig när jag kommer att rpa i framtiden. Jag lovar att mitt beteende har ändrats och att jag kommer vara en inspiration för servern. Att ens göra allt det där va helt onödigt och jag förlorade bara tid och alla andras tid på det jag gjorde. Hade jag inte gjort det där så skulle jag haft det roligt och rpa med vänner dessutom så kunde även poliserna fortsätta rpa vidare med folk så det skulle vart en win win. Ännu en gång så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma beteende och att jag kommer både rpa mig bra hela tiden och aldrig mer vara korrupt. Detta kommer att såklart inte heller ske igen. Jag vet att det jag gjorde va helt inkompetent och jag håller med. Jag har suttit ur min ban och lärt mig massa grejer. Jag var helt dum och vet inte vad jag gjorde när jag gjorde allt det där dumma misstaget. Detta inte kommer att ske mer igen, jag var dum genom att inte göra de men som tur gjorde jag ej det heller då jag tänkte att jag va dum. Jag vet att ni har tappar förtroendet på mig och jag vill bara bevisa er att jag inte är en sån medlem till Unive. Jag insåg i efterhand att jag verkligen bröt mot unives simplaste bästa regeln för rpn och det var sunt förnuft för ifall jag endast hade logiskt tänkande så skulle jag inte vart i denna sits. Om jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde så skulle jag ha gjort det men tyvärr så går det inte. Jag vet att 320 är också besviken på mig och jag ber som sagt så hemskt mycket om ursäkt och att detta kommer att aldrig mer upprepas som sagt. Unive kommer att vara den första och sista servern jag kommer att köra på. Jag vill bara som sagt att vi ska glömma allt det här och att ni kan acceptera min förlåtelse och att detta kommer att aldrig mer upprepas. Om ni bara ger mig en ny chans så kommer jag att göra bättre från mig och inte mer göra regelbrott. Ge mig bara en chans där jag kan bevisa det för er. Ännu en gång ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma och äckliga beteende som inte kommer ske igen. Vill också bara säga att jag har verkligen förändrats. Jag må va en dum problemspelare som absolut visade 0 rp eller inspiration mot nån spelare på servern. Jag har nu på riktigt lärt utav mig mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite si och så de har vart mer när jag var ny till rp och bara sådana bans och några som vart ogiltiga och dubblade. Fast jag har till 100% stått för mina bans och tagit lärdom av det vilket du kan räkna med att jag gör här också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo den bästa vägen jag vet är att istället för att sticka från polisen med deras bil osv. så borde jag rpat ut det. Det är skitsamma om man torskar nått vapen eller droger för det viktigaste är att man ska ha roligt, man behöver inte alltid ha roligt genom att vinna. Utan något som är på riktigt roligt är när både parterna är överens och rpar bra det spelar ingen roll vem som vinner och man ska ej sträva efter att vinna scenarios det är dumt och jag håller med, powergaming är inget som är roligt för den andra parten. Och ifall jag skulle backat bak i tiden så skulle jag istället för att ta någons privat bil istället kanske bara ge upp liksom det är poliser runt om mig jag borde va rädd och skarrig och verkligen inte hoppa in i nån annans bil oavsett om man har adrenalin eller inte jag inser verkligen faktan att jag gjorde ett stort misstag som jag hoppas blir förlåten av motparten, lunify han som banna mig, 320 server ägaren. Vill ärligt talat vara med och utveckla servern och inte förstöra den mitt mål med denna servern är att tillbringa god och rolig rp. Så därför vill jag få en till chans så jag kan bevisa det jag och säger och att jag endast inte är all talk.

Och ifall du väljer och unbanna mig så kommer du inte ångra dig jag har som person förändrats efter denna ban, jag har gått in i amerikanska 100k or die/rp servrar och det är inte rolig alls, eftersom man blir trött på att skjuta och ha 0 social rp efter nån dag därför vill jag komma tillbaks för att kunna ha det socialt och kunna snacka med personer så att det ska vara roligt för alla parterna oavsett ifall man förlorar ett scenario eller inte jag är medveten om mitt dumma misstag jag var jävligt dum må jag säga och jag ångrar all min handling under det scenariot och jag vet att det är dum och det ända jag begär nu är en ny chans för jag vet att jag kan 100x gånger bättre än så, jag lovar. Jag har även som mål att ej va på denna sidan av forumet utan att va den som tar emot såna här (staff menar jag) så därför är det fel att jag som vill bli staff gör regelbrott ber så hemskt mycket om ursäkt för mina handlingar som ledde till min ban och alla andra dåliga rp scenariosarna jag vart inblandad i för jag är seriös jag ångrar verkligen det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser mitt fel och mina dumma handlingar som ledde till denna ban och jag har full förståelse till min ban och ifall jag får chansen till att komma tillbaks så kommer jag 100% förändras jag vill även berätta att jag är en lojal spelare till både servern samt ägaren. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna. Blir jag unbannad så lovar jag att jag kommer att aldrig bryta mot några regelbrott. Kommer vara en stor inspiration för alla medlemmar och icke medlemmar. Jag älskar unive och det kommer att alltid vara så oavsett om jag blir bannad eller något annat. Hoppas att ni förstår att jag verkligen ber om ursäkt för det stora misstaget jag gjorde och hur ledsen jag verkligen är över mig själv för det jag gjorde. Mitt beteende var helt oacceptabelt och det kommer allt ALDRIG mer ske igen och det lovar jag. Jag kommer även att rpa mig ordentligt utan att göra några regelbrott. Jag skulle göra vad som helst för att kunna gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde. Som sagt vet jag att mitt beteende var helt jävla oacceptabelt och att detta stora regelbrottet kommer att aldrig mer ske igen. Som sagt har det gått ett tag och jag känner att jag vill komma tillbaka till Unive och visa vem jag är genom att visa hur bra jag rpar med folk. Jag är nu en mogen person och tänker innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Ärligt ge mig en chans så ska jag bevisa er.
Vill fortsätta köra på servern.
Hade varit tacksam ifall jag fick en sista chans, minsta lilla och jag åker ut.
Jag är lojal oavsett vad, som exempel så skickar jag till 320 om vad andra servrar gör för att locka till sig Unive spelare osv.
För att han ska ha ett lojalt Community som endast vill spela på hans server.
GE MIG EN CHANS SÅ JAG KAN BEVISA ER.

Inte den bästa bästa på att skriva ban överklagningar
Men försökte mitt bästa.

Hoppas verkligen jag kan få en sista chans detta kommer verkligen inte upprepas igen har verkligen lärt mig av denna ban och detta kommer aldrig hända igen.
Försökte skriva så bra och utvecklat som möjligt hoppas du kan ge mig en till chans. Hade uppskattats enormt.

Kommer inte sluta med ban överklagan kommer ej ge upp.
Då jag vet att jag kan bätte än så.

Mvh, blacky100

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka