Accepterad Factz | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Factz

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076729007/

Ditt Hex-ID: 1100001428be0af

Vad är din discord tagg? R svensson#6750

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom såg mig slå ner en kille. Men dom såg inte det som hände tidigare så att det bara såg ut som att jag slog ner folk utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stod vid mekonomen och pratade sen kommer en kille vi hade träffat tidigare som var kaxig och kallade oss för cobra kai och började peka finger så jag sparkade på deras bil för att dom var kaxig, efter det så hoppade dom ut ur bilen och började springa mot min kompis och dom började slåss och sedan så gick dem på min kompis igen och då så slog jag han 1 gång så att han åkte ner sedan så reste en annan kille sig även fast han fick en armbåge i skallen och började springa mot mig och slog mot mig och träffade min kompis så då började jag springa efter honom och slog han 2 gånger sedan så skulle vi åka därifrån och då vart jag bannad i 10 dagar för RDM även fast det inte var jag som började att slå dom så vart jag ändå bannad. För att jag slog en kille 1 gång och sedan sparkade en kille 2 gånger i benet. Och sedan var det 2 andra killar som också slogs vid parkering.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var delvis en felaktig ban men jag var så jävla trött på dem som kallade oss för cobra kai och peka finger så jag började väll det hela med att sparka på deras bil men sedan så började dem slåss och därför tyckte jag att det var en felaktig ban för att staffsen bara såg när jag sparkade en kille i benet 2 gånger och sedan tänkte vi åka därifrån, jag tycker inte att detta har med sunt förnuft med att göra för att jag sparkade på deras bil och om jag hade kört så hade jag åkt därifrån och inte villat börja slåss för det. Det ända jag gjorde var självförsvar sen kan inte jag försvara vad mina kompisar gjorde, det kan ju inte jag rå över alls. RDM är väll om jag skulle slå ner någon utan anledning eller utan scenario men jag tycke det var konstigt att jag inte får göra självförsvar när dom försöker slå ner oss. 10 Dagar för att jag bara skyddade mig själv och mina kompisar var ju kanske lite mycket men jag förstår väll att Unive är en stor server med mycket spelare och att detta kanske inte borde hända hela tiden men jag kan inte rå för att dom ville börja slåss med oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming 2 gånger och den första var att jag råkade baka in i en annan bil utan mening och den andra/senaste var när några personer var kaxiga så vi åkte efter dom och jag råkade hoppa med min bil cirka 10 meter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sparka på deras bil antar jag. Utan bara sagt åt mina vänner att vi borde dra därifrån för att dom började vara kaxig. Men jag började gå där ifrån men dom började slåss så då ville jag ju hjälpa mina kompisar såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer väll att försöka var lite mera försiktig och kanske inte ta i med så mycket våld nästa gång någon är lika kaxiga. Jag kommer ju alltid att vela försvara mina kompisar och sånna jag känner men jag tyckte 5 dagar vart lite väl mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka