Accepterad zane | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 004915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel enligt dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med han som har klippet och blev dödad. Han började slå mig och sedan sparka mig runt 15 gånger medans jag låg ner. Medans han sparka mig sa jag att jag kommer skjuta han så att han slutar eftersom att man borde det om någon hotar någon med ett vapen med han fortsatte. Efter det gick vi ut ur huset och då började hans kompis slå och sparka mig. Jag sa även innan detta varför han sparkar så mycket och då svarade han ¨du brukar sparka mig¨ då svarade jag att jag har gjort det någon få gång och det var typ 1 spark om ens det. Då valde ju han att börja sparka mig 20 gånger. Iallafall vi gick ut sedan hoppa hans kompis på mig och gjorde samma sak. Båda slog samt sparkade mig flertals gånger samt ena grabben står och gör emotes. Efter det försöker jag slå tillbaka men det går knappast då dem är 2 pers och varje gång jag åkte ner sparkade dem x antal gånger och jag ville inte dö så då började jag säga ännu mera som ni hört på klippet att jag kommer skjuta han. Tillslut efter ha tagit 30 slag och 40 sparkar och dem tagit kanske 5 var så riktade jag på han och då började han säga att jag inte vågar skjuta honom. Tillslut så blev det att jag sköt honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig, med det menar jag att det blev 9 dagars ban. Jag hade hotat honom flertals gånger med att skjuta honom men jag tänkte inte göra det. Jag tycker han har gjort minst lika fel som mig. Oavsett om det är en person i mitt gäng eller inte ska han ju fortfarande vara rädd för vapen. Tycker han också borde åka på ban och jag kanske på en mildare som 2 dagar 3 max. Tycker ni borde kolla om klippet och kolla så mycket han hetsar och håller på och fear rpar. Jag förstår att det var inne i ett gänghus osv men om han leker så jävla ball med ett vapen mot huvudet börjar man ju undra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag har fått några pbans samt andra små/större.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut att inte skjuta. Denna server sträver efter realistisk rp, om man har suppresor, mitt ute i ingenstans så tycker jag att det är realistisk. Jag förstår att det är en regel på servern att man inte får göra så osv men den har och kommer hända i denna värld vi lever i. Men jag tycker att om man har ett vapen mot sitt huvud, springer iväg när jag riktar, slutar inte slå när jag sagt gång efter gång att jag kommer skjuta honom, tycker jag att han gjort minst lika mycket fel. Tycker att han borde åkt på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Enda jag lärt mig är väl att inte skjuta i gänghus och kanske lite onödigt att döda en medlem. Men som sagt jag tycker han gjort minst lika mycket fel som jag gjort. Jag tycker denna ban borde kortas ner ifrån 9 dagar till typ 2-3 samt att han som fear rp, hetsar mot medlemmar, slår skiten ur medlemmar för att få reaktion ur någon ska åka på ban också. Samt att jag glömde nämna detta i support men om du vill Lasse kan vi ha en konversation igen nu när jag kommit på allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka