Nekad Fabbew192 | Ban överklagan [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053266406/

Ditt Hex-ID: 11000014125dde6

Vad är din discord tagg? Fabbe312#7199

Vem var det som bannade dig? Det var var achooo som bannade mig ifrån unive role play servern.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick av Filip blev 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som kom upp när jag blev bannad eller när jag försöker joina RP servern är "suntförnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför staffsen valde att banna mig eftersom det jag gjorde var att sladda runt på en parkering vid piren med min kompis vi fick till och med tillstånd av polisen att få sladda på parkering och då gjorde vi det sen så råkade jag och min kompsi sladda in i varandra och vi spelade ju så klart seriös RP så vi sa aja och frågade varandra om det gick bra och så blev vi bannade från ingen stan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit ner till piren där vid parkeringen för att kolla in bilar med min kompis sen när vi kollat en stund på bilarna så frågade polisen om det var okej att sladda på parkering och dom sa att det var okej så vi plockade ut bilarna jag tog ut min rs5 och min kompis tog ut en Saab och vi sladdade en stund sen så råkade vi kroka med varandra och vi spelade RP så vi sa aj fan va ont det där gjorde och frågade varandra om det gick bra sen ifrån ingen stans så ger achooo mig och min kompis ban i 3 dagar för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet faktiskt inte om bannen var menad för mig eftersom jag inte ens vet vad jag gjorde fel därför att jag sladdade på en parkering som jag fick öra utav en polis och att jag krokade var inte med meningen och jag bad om ursäkt till min kompis att jag krokat med honom och frågade om han mådde bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad i från Unive servern en gång innan eftersom då lallade jag mest runt och inte spelade seriös RP men nu har jag ju spelat högstas te RP nivån som jag kan jag har försökt varit seriös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda men jag tycker att achooo skulle kunnat skickat mig en varning om det var att jag sladdade på parkeringen eller något för nu vet jag inte varför jag har blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska vara mer försiktig spela med en ännu högre RP nivå eftersom jag inte vill bli bannad i från den bästaste servern i Sverige.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka