Nekad blaze93 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaze93

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377409132/

Ditt Hex-ID: steam:110000118dd1a6c

Vad är din discord tagg? blaze.5340

Vem var det som bannade dig? Oklart

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-27 014345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Drack en 70is skulle slagga råka sladda sönder och döda en kille

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. perm kanske va lite väl jag körde på en snubbe tog han upp till sjukhuset och skulle göra rätt för mig själv vart avbruten av en staff som bad mig släppa och inte bara det bad mig hålla käften jag brusade upp och snackade i likgiltig ton som vederbörandem (finns en anledning att han stängt av sitt ljud) han frågade efter adress stad och bad mig inte vara så stor i käften för att sverige är litet. jag sa tillbaka att skulle jag ''jaga'' så hamnar jag hemma hos en barnfamilj med snorvalpar, inte för att vra den som är det men bann beviset finns att lyssna på man han skickade in en mutad åt helvete att jag hugg tillbaka och som staff på unive va det lite väl att han underminerade mig och min familj som personer och skulle ''döda'' på gatan när vi spelar ett spel som vi utger oss för att vara andra människor..........Mvh Blaze

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bannad sedan förut av andra orsaker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut som hålla käften när nån pissar på min famij.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska spela onykter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka