Accepterad F1ree | Ban Överklagan [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? F1reetm#0412

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-11 140839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte värnade om min kollega utan jag försökte få ned gärningsmannen men jag tänkte inte att jag kunde bli skjuten. Ber om ursäkt aloushi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kollegor tog fast en med vapen hans grabb kom och tog skyle som gissla jag tänkte mig inte för och försökte hoppa ut och skjuta han men jag tänkte inte så mycket på konsekvenserna, Jag har liiksom inte haft en bann på jätte länge och nu blev jag bannad ber om ursäkt och aloushi det ska inte ske igen! jag vill ju rpa igen! och utveckla min rpa och att inte detta ska ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag gjorde fel och det var mit fel jag tar på mig det men jag vill gärna rpa och ha det roligt aloushi kan du inte ge mig en chans till? Jag kommer inte göra om det för jag vet att jag gjorde fel och jag har ju lärt mig av det! jag tänkte mig inte för som du sa att vi kan ju se vad det leder med en överklagan jag vill ju komma in u unive idag och känna att jag har lärt mig av det jag gjort!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad för suntförnuft jag tog en bil vid piren för längesedan och då förklarade staffen vad jag gjort och skulle lära mig och han förklarade exakt vad jag skulle göra så då lärde jag mig av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att fearp och ta upp händerna och bry sig om min kollega! för då kommer ingen skada sig men jag gjorde fel och jag har lärt mig av det! det kan du lita på ge mig en chans snälla!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra om det och att man tänker på det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess vill inte vara bannad... ge mig en chans till aloushi snälla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka