Accepterad Eylo đŸ€— | Ban Överklagan [J.VI0]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab23c92

Vad Àr din discord tagg? benim.127

Vem var det som bannade dig? j.vi0

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-08-27 161213.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet att jag gjorde fel genom att fear rpa och hoppa in i polis bil och dra ivÀg kan erkÀnna att det var mitt fel och kommer inte göra om det. Viste inte vad jag skulle göra sÄ jag gjorde nÄgot snabbt och dumt vilket jag tog skiten för och erkÀnner att jag gjorde fel det var dumt utav mig kan erkÀnna det och kommer inte göra om

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag var i en polis jakt för nÄn hoppade in i min backlucka nÀr jag var i taxi firman sen började han skriva hjÀlp hjÀlp. Till och med jag blev skÀrmd sÄ jag bestÀmmde mig för att börja Äka frÄn polisen sen sÄ nÀr jag skulle försöka att finta polisen sÄ krashade jag och nu vet jag att polis Àr inte nÄgra man ska muckas med i unive. Jag inser att saker jag gör har jag börjat att Ängra vilket jag börjar vakna till i huvet. Nu har jag bestÀmmt mig att börja bete mig sÄ att jag inte behöver skriva banöverklagan mer detta Àr ett bÀttre val tycker jag Àn att sitta och göra fel. Utan gör fel göra om. sÄ brukar min mamma sÀga till mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban det stĂ€mmer att jag fear rp nekar inte till det och tycker att det var o moget av mig den var inte felaktig. Inte sĂ„ nöjd över det men jag fĂ„r ta ansvar för mina egna handlingar för i slutĂ€ndan sĂ„ Ă€r det jag som bestĂ€mmer om jag vill gör regel brott men till 💯 % jag sĂ€ger inte att den Ă€r felaktig +rep j.vi0 jette trevlig men det var ditt jobb att banna mig tycker att du gjorde rĂ€tt och inte fel. Jag trycker inte och det Ă€r inte en felaktig ban jag stĂ„r för det jag har gjort och kommer inte hĂ€nda igen

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för meta powergaming och fear rp jag har inte nöjd över det jag har gjort men jag har tagit lÀrdom genom att tÀnka till innan jag gör nÄgot regel brott som Àr omoget men den göra gÄngen sÄ vet jag inte vad jag hÄller pÄ med det var sÄ omoget och dumt av mig att meta kunde bara rpat ingame isÀllet. Jag kommer inte göra om samma regel brott som jag gjorde jag lovar det jag kommer följa alla regler till 100 % om jag blir unbannad. Jag kommer tÀnka hur det kommer att vara innan jag gör regel brott och blir p bannad men jag kommer vissa den social rp sidan av mig om jag fÄ unbann det var sÄ oklokt av mig att meta det kommer inte hÀnda igen det kan jag lova er

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annor lunda genom att inte hoppa in i bilen och köra ivÀh utan jag kunde ha rpat och haft roligt med polis och utföra ett roligt scenario med dem och skapa ett fin minne och kanske till och med hÀmta en advokat som jag kÀnner. Det var ganska dumt det jag gjorde hoppas du förstÄr mig

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig att inte försöka rymma frÄn polisen utan jag vill skapa ett roligt scenario och ha roligt med dem och skapa roliga minnen jag pallar verkligen inte vara bannad jag vill verkligen köra roleplay igen jag Ängrar mig och kommer inte göra om det kan lova det kommer inte ske igen det var mitt fel och nekar inte till mitt brott

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja förstÄr och kommer inte försöka att försnabba

BeromutsÀkt för mitt betende kommer inte hÀnda igen sen Àr det upp till dig

LÄter som du har förstÄtt ditt misstag samt att det ej ska upprepas! VÀlkommen tillbaks in till Unive!

Din ban överklagan har accepterats.
TrĂ„d lĂ„st och flyttad till Överklagningar - Arkiv

/ J.VI0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka