Accepterad Ex1st3nce | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ex1st3nce

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? AlvinAxen#4874

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: failrp, lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att jag inte klarar av att ha handbojor och att dom kunde hålla i mig när dem hade tagit av handbojorna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på saras och bara chillade så kom de en grabb och började hetsa och snacka skit om min morsa och då putade jag han en gång och han puttade tbx sen var de inte mer med det och de var då securitas kom och arresterdade mig och han andra sprang iväg som puttade mig och han som puttade mig jobbade även på securitas fast han var ut tjänst och jag sa till seciritas det ända jag vill är att ni ej sätter på hanbojor sen kan ni göra vad ni vill med mig för jag klarar ej av handbojor och då sa jag om ni sä tter på handbojor kommer jag må skit och banka huvudet i vägen och då blev jag bannad i 3 dagar för fail rp samt lallare vilket jag ej tycker är lall eller fail rp. Min karakktär är litte speciell de är därför han ej klrara av hanbojor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. själv tycker jag de är en felaktig bann eftersom jag förklarade till securitas jag erkänner allt de ända jag inte vill är att ni ska sätta på handbojor för då mår jag skit och kommer banka huvudet men då väljer staffen att banna mig mitt i scenariot utan att vi kunde kört klart scenariot och sen saggt till mig att hoppa support och sen ta beslutet därifrån

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja dom sakerna jag blivit bannad för har ej upprepats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte vad jag tycker men sen kan man se olika på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka