Nekad Ex1st3nce | Ban Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? skane4874

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han kom till scenariot och såg inte riktigt vad polisen gjorde från första början vilket jag tyckte var väldigt tråkigt, men det ska ju inte påverka vad jag ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil och dem bara sa att vi skulle kidnappa en polis och jag kunde inte direkt hoppa av i farten sen började polisen jaga oss och bara körde rätt in i oss så vi flyger in i väggen vilket jag tycker är väldigt tråkigt gjort istället för att göra ett roligt scenario av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den är felaktig men tycker inte poliserna heller gör helt rätt och bara skjuter en i huvudet när han går därifrån. vilket också får mig till att göra grejer som man egentligen inte får men jag kände lite att om polisen ska ha så tråkig rp ska jag också ha det. men jag ska såklart inte påverkas av deras rp nivå och det kommer aldrig att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har jag och det har aldrig upprepats och kommer aldrig till att göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hålla mig till den rp jag brukar och inte påverkas av deras skit rp rent utsagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det är att hålla mig till mitt och inte påverkas av andras dåliga rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att den blir nekad ifall jag försöker försnabba ärendet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka