Nekad Ewic | Chef-jobb ansökan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Eric

Vad heter du på discord? Ewic#8710

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1010 ish

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på domstolen då det verkar som ett intressant yrke, jag anser att domstolen skulle kunna göra stora saker för servern och Rp:ns utveckling här på unive. Jag tycker själv att just domstols jobbet skulle passa mig perfekt då jag har ett intresse för ämnet och har relativt bra koll på hur yrket fungerar och även intresset att göra djupare efterforskningar på hur yrket fungerar. Jag tycker även att ha en chefs position på vilket yrke som helst är mycket roligt och jag tror att just domstolen skulle vara väldigt intressant att arbeta med.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr inga direkta erfarenheter inom domstols yrket men kan göra research och lära mig yrket på 1-2 dagar efter att min ansökan i detta fall blivit godkänd. Jag är dock erfarenheter inom chefs kategorin och vet hur man driver ett företag och även hur man hanterar anstälda.

Berskiv din karaktär? Hugo Erlandsson, 36årig man som har levt ett normalt svensson liv utom det faktum att han vart född in i rikedomen. Under Hugos uppväxt var hans pappa sällan hemma då pappan vid namn Anders jobbade som polis, när Hugo var 17år så dämdes hans pappa till 12år i fängelse för ett brott han inte hade begått. Hugo började tröst äta och efter ett år var Hugo i ohälsosam övervikt och faktumet att han hade obegränsat med pengar hjälpte inte. Så fort Hugo gick ut gymnasiet så ansökte han till polis högskolan för att gå i sin fader fotsteg men på grund utav hans övervikt så blev han inte antagen. Efter detta så beslutade han sig för att lagskolan istället. Hugo hade väldigt höga betyg så det var inga problem för honom att komma in. Efter att ha avslutat åren i lagskolan så började han jobba som advokat och efter några år gick han över till att vara domare. Hur Hugos berättelse fortsätter avgörs utav denna ansökan, Antigenen så blir Hugos dröm om att vara chef över domstolen verklighet eller kanske han tröttnar på att sitta bakom ett skrivbord och börjar träna för att en gång för alla komma in på polishögskolan!

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 18 och 02:00 alla dagar i veckan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes box!

Vidare till muntlig, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig, Lycka till!

MVH GUZZ#7387

Helper

Jobb Ansvarig

-rep om du inte har några erfarenheter inom juderik, osv tror jag att du kommer tröttna på detta jobb väldigt fort och kommer avgå efter nån/några veckor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka