Ewic | Ansökan till Support[VIble]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad heter du på discord? Ewic#8710

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14:15-22:00
Tisdag 14:15-22:00
Onsdag 14:15-22:00
Torsdag 14:15-22:00
Fredag 14:15-04:00
Lördag 11:00-04:00
Söndag 11:00-01:00

Jag kommer förmodligen inte sitta och spela hela tiden mellan dessa tider då jag gör andra saker med men ska försöka spendera så mycket av denna tid som möjligt på att göra staff arbete.

Berätta om dig själv jag är en 14 snart 15 årig skåning som älskar Rp. Jag spenderar 70% av min vaknatid framför datorn och annars så är jag förmodligen på gymmet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle som staff göra mitt bästa för att höja rp nivån och svara på allas reports. Mitt mål som staff på servern kommer alltid att vara att alla ska ha roligt och göra dagen bättre för alla på servern. Jag som har spelat på server extremt länge har sett spelare komma och gå, lärt mig vad de vill ha och hur en staff kan både förbättra en situation men även göra den sämre vilket leder till att jag vet vad man ska göra i de flesta situationer. Jag kan nästan allting min kommands från något simpelt som att /binga någon till att banna någon för att ha brutit mot reglerna.
Om jag skulle se någon som vdmar så skulle jag efter erfarenhet först tp iväg personen till en avlägsen plats för att fråga varför han gjorde det och om det var ett misstag eller inte. Om det skulle vara ett misstag och personen förklarar bra vad som hände skulle jag ge hen en andra chans, om detta efteråt skulle upprepa sig mer än en gång så personen inte verkar ta hänsyn till tillsägelser så kommer det leda till en ban. avsiktlig vdm och rmd är helt O-tolererbart och kommer leda till perm ban. Jag kommer även lägga all tid jag har på att speca runt för att alla spelare ska känna sig säkra på servern och under tiden jag specar runt så kommer jag även dva trasiga bilar för att det ska se bra ut på servern. I situationer där det behövs flera staffs att ta itu med ett problem så kan jag hjälpa till med nästan allt då jag har mycket erfarenhet och är bra på det jag gör. Jag har sett staffs komma och gå och har därför lärt mig mycket om vad vi vill ha från staffs och inte vilket leder till att jag redan har lärt mig saker som man inte ska göra som staff på multistaden t.ex inte säga emot de staff ansvariga och att vara så nära de andra staffsen som möjligt för att det inte ska vara ovänskap inom staff-teamet. jag kan hjälpa till i alla scenarion men här är några saker jag skulle kunna göra, i ett scenarion där gärningsmannen har försvunnit så hade jag hjälpt till att leta efter han det vill säga att man inte har sett idt, om det är ett scenario där det är en annan staff som är osäker så kan jag hjälpa till.

Hur länge har du spelat på Multistaden? tidiga 2020

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag tycker det roligaste som finns är att hjälpa folk och jag tänker nästan varje dag på att få göra nytta på en server. Jag vill också bil staff pga att jag tycker det är den enda roliga som finns att göra nu för tiden. Jag vill bli staff för att göra servern till en tryggare plats för alla spelare och för att det ska vara så roligt som möjligt att rpa på servern. Och om jag nu skulle bli staff så skulle det vara ett stort mål för mig och förhoppningsvis för er med. jag vill också bli staff för att jag känner att jag har mycket att ge till servern och att jag kan göra saker inte andra kan göra. jag vill bli staff för att jag vill att servern kan gå framåt jag tror att jag kommer vara en bra resurs. Jag tycker det är det roligaste som finns att hjälpa spelarna och att göra dagen bättre för alla så. Jag tror att jag kommer bli en bra staff. Så jag tror inte jag kan kommer på mer att skriva förutom att jag brar vill att servern ska gå framåt och att jag är en för övrigt bra Rpare. Jag tycker att multistaden är den bästa server att göra detta på!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag som tidigare beskrivit har många bra erfarenheter om staff arbete och vet vad folket vill ha och hur jag ska ge dem det på ett bra sätt.

Har du några tidigare erfarenheter? som sagt så har jag varit staff på flera serverar tidigare men den som blev stor är denna server multistaden som blev stor var denna server multistaden. jag kan allt inom commands som jag tidigare sagt och har bra praktik erfarenheter av scenarion där jag har bannat folk till att de har blivit frikänna. Jag är bra på nästan allt och kommer göra mitt bästa för serverns framgång. mina erfarenheter är stora och jag kan förklara mer i en intervju

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra erfarenheter dock så kan det finnas nya komandon sedan jag var staff sist så vill gärna lära mig dem annars kan jag det mästa
/sqlban [id] [dagar] [anledning] - ban på online spelare
/sqlbanhistory [Steamnamn] - ban historik
/sqlunban [Steamnamn] - unban
/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning] - offline ban
/kick [id] [Anledning] - kick
/bring [id] - tp till sigsjälv
/goto [id] - tp till någon
/noclip - noclip
/freeze [id]- fryser spelaren
/clearinventory [id]- ränsar inventory
/clearall - clearar chatten
/revive [id] - revive
/dv - ta bort frodon
/spec [id] - man spectatar
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] - ger föremål
/giveweapon [id] [vapen] [Ammo] - ger vapen
/setjob [id]
/tpm - tpar till markör på kartan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det tycker jag!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra servrar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka