Accepterad eur0pa1 | Medlem ansökning [th1psycho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? eur0pa1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: benny svensson han är 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kom alltid med positiv energi kommer vi alltid vilja hjälpa allt och alla om de är trevliga mot han

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny växte upp i Stockholms förorter och drömde om att bli bilmekaniker. Trots sin kärlek för motorer drogs han tidigt in i ett kriminellt liv. Ett farligt uppdrag kom hans väg – ett beställningsmord. Det hela gick snabbt: två skott, kasta luren, dumpa bevisen. Men två dagar senare stormade polisen in. På en övervakningsfilm syntes Bennys elsparkcykel med en unik sticker, vilket ledde till hans gripande. Han dömdes till fyra års ungdomstjänst och kommunen beslöt att flytta honom till staden Unive, där han började planera för en ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en rolig och proffsig roleplay där det sociala står i centrum Jag strävar efter att bli en större del av communityt och eftersom jag älskar allt som har med bilar att göra är det en stor drivkraft för mig Mitt mål är att en dag bli chef över ett bilföretag inom rp Som medlem vill jag utveckla min rollspelsförmåga ännu mer och skapa en riktigt härlig och scenario upplevelse tillsammans med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man tar hänsyn till både spelare i rollspelen Det är viktigt att inte bara tänka på makt och pengar utan att alltid sträva efter att göra det roligt för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? acceptera det du har

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm du dödar någon utan anledning Vdm du använder din bil som ett vapen och du dödar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka