Accepterad eur0pa1 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? eur0pa1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Svensson, en 24-årig man som har en stor dröm - att bli en stor och ökänd brottsling. Benny är fokuserad och vet hur han ska agera när det behövs. Hans känslor formas av livet, och karaktärens stämning beror på särskilda situationer. Normalt sett är han lugn och försöker undvika konflikter; Men när någon utmanar honom eller inte respekterar honom, kan Benny brista ut i upprördhet på en sekund. Hans föräldrar, båda poliser, ogillade alltid hans kriminella ambitioner och frustrerade och besvikna över hans drömmar om att vara kriminell. Ängsligt och obegripligt för dem var anledningen till att Benny ville gå den vägen; därför visade de lite intresse för honom. Som bara sex år gammal bestämde han sig för att lämna sitt hem och började bo på gatan eftersom det inte fanns något sätt att försörja sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle älska att vara en del av servern, utveckla mitt rollspel och ta saker till nästa nivå. Det spelarmedlemskapet blir inte mycket av detsamma över tiden, eftersom många av de mest intressanta och roliga möjligheterna är låsta. Nu, som medlem, kan du verkligen börja komma djupt in i roller som kriminell eller ha det här fantastiska jobbet på servern som är så mycket roligare, enligt mig. Tycker verkligen om att spela på Unive och se en spännande framtid när jag kommer att kunna bidra mycket mer till samhället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att du inte spelar för makt och pengar (powergaming) inte bara vinna, alla ska ha kul och alla andra ska ha kul också, inte bara dig själv så båda personerna ska ha kul i en scen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta - Ta ooc info till ic Power gaming - rp för makt och pengar samt inte rpa på skador tex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka